maar dat kan mischien nog wel gaan komen..
als hij verder gaat groeien ofzo? dat weet ik niet maar idd. niet geschoten is altijd mis!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:anneliesdj schreef:Leuk, maar waarom komt ze in HvN? Gewoon omdat ze bijzonder is of is er meer aan de hand?
Ik geloof omdat ze op die manier een inzamelingsactie willen bereiken tbv een operatie
quibusjes schreef:Overigens geeft ze in haar eigen topic aan dat dit niet haar eigen initiatief is. Iemand anders die over Pagella heeft gelezen op bokt is zo lief geweest om Hart van Nederland in te lichten en op die manier een inzamelingsactie te beginnen. Het is dus een liefdadigheidsdaad!
Ambiiee schreef:Hoi hier een reactie van mij.
Wat een lieve reacties allemaal! Hartstikke bedankt. En inderdaad annelies, het was ook niet mijn plan. Annemiek186 heeft SBS gemaild, en waren er razend enthousiast over! Mocht er genoeg geld ingezameld worden, blijft dit voor Pagella, als ze geopereerd kan worden, en ook de aanstoot voor mensen, om zoon paard toch te laten leven. Ze heeft er nu GEEN last van nogmaals.. Enkelt haar linker neusgat, en haar oogje wat van de zomer vaak ontsteekt.