Overleden Darlington postuum goedgekeurd bij het KWPN

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 15:45

@ Krackertje kon het niet laten, maar wat staan er prachtpaarden in je profiel!!! :~

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 16:08

krackertje schreef:
In mijn profiel tref je een grote langgelijnde Darlington aan met een beste mentaliteit en zeker niet stom.

Zo van de foto spreekt deze me eerlijk gezegd niet zo aan. Die Zabine daarentegen wel! :j

ReGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 16:55

Suzanne F. schreef:
krackertje schreef:
Misschien toch handig om op de site van het knhs eens te kijken in de uitslagen voordat er klakkeloos iets geroepen wordt zonder feitenkennis?

Ik ga uit van mijn eigen ervaringen en feiten en ikzelf ken geen goede fijne Darlingtons. Alleen maar stomme kleine propperige pony's. Wil niet zeggen dat ze er niet zijn, er zullen best goede lopen maar ik zie er geen waarde in zo'n hengst nu nog goed te keuren. Beetje mosterd na de maaltijd. Doe het wel of doe het niet en niet als hij dood is..

Sorry maar mijn paard is absoluut geen kleine, propperige pony.. Het is een aanspreekbaar paard met een gave kop erop van ruim 1.70m en is prima langelijnd in zijn rug, juist helemaal niet propperig en totaal geen pony. (Staan helaas nog geen foto's in mijn profiel van dit paard, afstamming is overigens Darlington x Cabochon)

krackertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 08:11

Suzanne F. schreef:
krackertje schreef:
In mijn profiel tref je een grote langgelijnde Darlington aan met een beste mentaliteit en zeker niet stom.

Zo van de foto spreekt deze me eerlijk gezegd niet zo aan. Die Zabine daarentegen wel! :j

Het zijn ook 2 verschillende merries, beiden hebben kwaliteiten ten over, souplesse en vermogen hebben ze gemeen met elkaar.

krackertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 08:12

daijano schreef:
@ Krackertje kon het niet laten, maar wat staan er prachtpaarden in je profiel!!! :~

Dank je, sommige sparen voetbalplaatjes, wij sparen dit soort paarden :D

Zeabiscuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 13:06

Citaat:
Alleen maar stomme kleine propperige pony's. Wil niet zeggen dat ze er niet zijn

Volgens mij lopen die er van elke hengst wel rond.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 13:32

Zeabiscuit schreef:
Citaat:
Alleen maar stomme kleine propperige pony's. Wil niet zeggen dat ze er niet zijn

Volgens mij lopen die er van elke hengst wel rond.

Tuurlijk. :j
Maar ik geef puur mijn mening gebaseerd op eigen ervaringen/waarnemingen. Dat schreef ik toch ook. Iedereen zit meteen op de kast. :)

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 14:40

Suzanne F. schreef:
Tuurlijk. :j
Maar ik geef puur mijn mening gebaseerd op eigen ervaringen/waarnemingen. Dat schreef ik toch ook. Iedereen zit meteen op de kast. :)

Da's Bokt tegenwoordig (was het altijd al maar het wordt steeds erger), als je eens een mening geeft krijg je half bokt over je heen :7

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 20:28

haan schreef:
Da's Bokt tegenwoordig (was het altijd al maar het wordt steeds erger), als je eens een mening geeft krijg je half bokt over je heen :7

Ach ja. :)
Balzflug is ook zo vaak verguisd en afgezeken maar ik ken er superfijne paarden van dus ja, ieder zijn mening toch? :)
Tuurlijk zullen er leuke Darlingtons lopen maar ik ken ze persoonlijk niet.

Vora

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 09:38

Mosterd na de maaltijd of niet...ik denk dat het zeker voor de mensen met een darlington merrie goed nieuws is. Ik ben er in elk geval blij mee.