Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Loes'sCorner schreef:Ben blij dat hij goed terecht komt!
Vind het gewoon een niet toelaatbaar excuus om voor een kindje je paard weg te doen , nee dat heb ik ook niet gedaan en zie er geen goede reden voor.
Jammer dat de ''echte reden'' verzwegen word......
Mytens schreef:Ik snap iets niet, Wendy stelde de eis (in haar advertentie op shorthoses) dat hij wel als leerpaard mag dienen maar absoluut geen juniorenpaard of iets op dat niveau mag worden.
En nu lees ik dit? Vaag allemaal hoor.
.
xx_Horsiex schreef:Het is toch Wendy haar zaak waarom ze hem verkoopt, of niet?
.
.

.sarabande schreef:xx_Horsiex schreef:Het is toch Wendy haar zaak waarom ze hem verkoopt, of niet?
Er wordt gereageerd, omdat Wendy gedurende de tijd dat ze Inspecteur had wel heel veel verschilende berichten op Bokt heeft laten zetten. Een van haar uitspraken was dat Spekkie nooit bij haar weg zou gaan.
En vervolgens zie je zon hengst ter dekking aangeboden op Marktplaats en daarna op Sporthorses te koop staan.
Dat is deze hengst onwaardig vandaar de vele adviezen in vorige topics om Van Baalen in te schakelen, inplaats van zo met die hengst om te sollen.
xx_Horsiex schreef:Ik betwijfel of Wendy die op Bokt heeft laten zetten, of heeft ze ze zelf geplaatst?
Daarbij is het nog steeds haar paard. Ik snap dat mensen zo reageren maar dan nog, nu heeft hij een super thuis en nog reageren mensen zo. Ik snap daar de logica echt niet van.

wendyvdh schreef:Jongens Spekkie is verkocht en wij zijn benieuwd wat bokt weer in petto heeft voor ons! Ik ga mijn toetsenbord maar vast opbergen zodat ik op niets kan reageren.......
vur schreef:SteffieA schreef:Goh ik had Inspekteur al te koop zien staan op Sporthorses.nl maar dacht dat het een wrang grapje was.
Had ik nu maar geboden![]()
Maar fijn dat hij nu toch nog een goed tehuis krijgt waar hij weer lekker een beetje aan het werk kan. Daarbij 18 is echt niet oud!
Kimberly heel veel plezier en succes!
Als het een i-tje is volgens het KWPN dan is hij 20 geworden dit jaar.

Echwel schreef:Mensen iedereen doet toch met zijn/haar paard wat hij/zij zelf wil daar hoef je en zeker tegenover bokt toch geen verantwoording over af te leggen.
Al had ze hem in de salami willen stoppen is het haar goed recht, haar paard haar beslissing.

Echwel schreef:Mensen iedereen doet toch met zijn/haar paard wat hij/zij zelf wil daar hoef je en zeker tegenover bokt toch geen verantwoording over af te leggen.
Al had ze hem in de salami willen stoppen is het haar goed recht, haar paard haar beslissing.
Kimmie_girl schreef:Idd. Als zij denkt dat Spekkie het ergens anders beter heeft haar keuze.
Haar paard.
Hoop dat Wendy een gezonde zoon of dochter mag krijgen en dat Spekkie een goed leerpaard mag zijn!
Mytens schreef:En wat is de toegevoegde waarde van al jouw belerende berichten hier in het topic?