Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ylva schreef:Nogmaals, volgens mij is hij niet verkocht en is die Patrick Seaton nog steeds de eigenaar en nu dus zijn paard kwijt waarvan hij dacht dat die veilig in NY was aangekomen.
Je bedoeld dat het paard vanuit de stal van Madden (waar hij dus niet is aangekomen?) verkocht zou worden, ipv dat hij AAN Madden verkocht was? Zo had ik het niet opgevat namelijk
, anders had er net zo goed verkopen aan Madden kunnen staan, maar hij wil hem verkopen aan de oostkust, lijkt mij dat hij naar Madden ging om verkocht te worden.
Marguerita schreef:Dit is een bijzonder 'leuk' verhaal. Gewoon weg ONGELOOFLIJK!!!!!
Het paard was met Earl Jacques (dit is een feit), niet helemaal een zuivere koffie transporteur, maar niets bewezen, van Californie naar New York vertrokken. Had een lay-over in Tennessee (feit), was daarna van trailer verandert in New Jersey bij Mr Barney Ward (feit)(mag hier in de VS en bij FEI wedstrijden niet meer komen vanwegen paarde zwendelarij, insurance fraud etc etc, vader van........). Daar op een 2 paards trailer richting Mr Frank Madden (feit).
Paard komt daar aan, Mr Madden verteld Paul dat GG's performance duidelijk onder de maat is. Maar niemand doet 2 + 2, het moddert zo een beetje aan, mensen die GG kennen vinden het allen 'raar' dat een jr hem kan rijden, want hij kon vroeger nog wel eens lastig zijn onder zadel. Maar goed...... (feit)
Nu komt dus boven water dat de eigenaar van GG no 2 een hollander is (holsteiner, met chip vanuit Nl, dit is een feit).
Ondertussen is een bruin paard met wit kolletje die het fantastisch doet op wedstrijden in de mid-west gevonden. Kolletje en alle beschrijvingen kloppen redelijk goed. Het paard had ook geen show-record tot Nov 2008 (jaja).
Hier is een foto van GG en het paard in de mid-west
http://good-times.webshots.com/photo/21 ... 2194neZlph
En wie is de trainer........ McLain Ward (zoon van.........)
Het is gewoon niet te geloven! Ben ERG benieuwt of het hem is of niet.