paardenopvang Los Vaqueros blijkt een grote oplichting

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 11:00

katiavl schreef:
Ik hoop dat er een officieel onderzoek komt, want dit is eigenlijk informatie van een persoon die is opgestapt.
En je weet nooit wat er gebeurt is tussen de organisatie en die persoon.

Er is een volledig onderzoek geweest, adri zal je daar wel meer over vertellen.

potverdikkie

Re: paardenopvang Los Vaqueros blijkt een grote oplichting

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 12:09

Trouwens......staat toch ook in het artikel :?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 12:21

Soms is het mogelijk dat je ergens kan overlezen hoor....

Erg jammer dit, had mijn twijfels al van het begin.

miekemuys

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 12:34

potverdikkie schreef:
katiavl schreef:
Ik hoop dat er een officieel onderzoek komt, want dit is eigenlijk informatie van een persoon die is opgestapt.
En je weet nooit wat er gebeurt is tussen de organisatie en die persoon.

Er is een volledig onderzoek geweest, adri zal je daar wel meer over vertellen.

ik denk niet dat Adri er veel over zal vertellen. zij heeft dezelfde advokaat over zich heen gehad die op de kap van blid zat. haar is het zwijgen opgelegd!! Adri houd dan ook heel wijselijk haar handjes overal af. gezien zij haar werk onbezoldigd doet, zou het zonde zijn indien ze ook nog eens zou moeten dokken aan zulke duistere figuren.
maar Adri heeft wel een hele grote glazen bol, waar ze veel in kan zien :Y)

Angie_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 17:37

Grrrr, moest ik die bitchen in handen krijgen eh! Dit is werkelijk op een boogscheut van mij!
Van dat excuus dat ze weides in de Ardennen hebben heb ik ook al gehoord, eens je paard daar zogezegd loopt dan mag je er zeker van zijn dat ze ofwel doorverkocht zijn of naar de slacht...
Ik versta echt niet hoe mensen tot zoiets in staat zijn eh! Mijn instinct zegt help zo'n dier, hoe sommige individuen ze dan zo verhongeren, verwaarlozen ed daar geraak ik echt met m'n kopje niet bij...
Ze moesten ze int gevang smijten, maar helaas, er is al plaats tekort en voor dierenmishandeling en -verwaarlozing kom je zo goed als ongestraft weg! :(

Urko

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:24

@cookies: geen idee, maar ze zeggen dat ze daar tijgers fokken zodat ze niet uitsterven. Ze *leren* tijgers weer te jagen zodat ze het wild in kunnen maar in werkelijkheid staan de tijgers op het menu van rijke toeristen, worden van de snorharen talismannen gemaakt en van de botten wijn. De grootste export van tijgerbotten/huiden ter wereld en ze verkopen zich als redders van het ras. Dezelfde eiganaar van de tempel heeft ook een wijnfabriek.... toeval he :P

maar ontopic: ik vind het echt erg voor de mensen die daar hun paard naar toe hebebn gebracht. Denk je dat je paard goed terecht komt, lekker naar de wei toe gaat en dan gebeurt er dit. Hoop dat die organisatie flink gestraft word... oplichterij!

meliciana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 17:52

tja, ik ben eigenlijk ook wel vrij naïef als het op vertrouwen van mensen komt. ik ga er altijd van uit dat mensen handelen zoals ik het zou doen, maar telkens krijg ik ook de deksel op de neus, omdat het merendeel echt wel slecht is en uit zijn op geld.
Nu, ergens mijn paardjes gratis op pensioen zetten, dat zou ik niet doen denk ik. Dat is iets té mooi om waar te zijn. Maar ik vind het erg voor de mensen die het gedaan hebben. Ze hebben ter goeder trouw gehandeld, en gunden hun paard eigenlijk nog een mooie oude dag, ipv ze naar het slacht te brengen. maar als je zo'n dingen hoort, zijn ze mss beter af in het slachthuis, bij wijze van spreken.
Het erge is ook dat er echt wel organisaties zijn die het goed menen, en zij gaan nu ook de wind van voren krijgen.
In deze wegwerpmaatschappij zijn dieren meer en meer een product, een ding, dat dient om te gebruiken, helemaal leeg te zuigen, en daarna te dumpen. En men zegt dat een mens te oordelen is naargelang hij met dieren omgaat, niet hoe hij met mensen omgaat...

eye_catcher

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 18:22

Iemand Die ik Ken kocht van deze organisatie 2 paarde :)
ik ben daar geweest en had toen al door dat er iets aan de hand was
slecht verzorgde paarde,
weide afgemaakt met prikkeldraad
en de afsprake en het contact verliep moeilijk