Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ylana schreef:Maar misschien zoekt ze geen nieuwe eigenaar tussen haar contacten.
Misschien zoekt ze vooral iemand die haar paard de liefde en verzorging wil geven die hij verdient.
En dat zal waarschijnlijk geen Ankie o.d. zijn maar misschien wel mijn buurvrouw op de hoek...
en als het niet op slot gaat zullen ze daar ook wel een reden voor hebben.
KiWiKo schreef:die contacten willen alleen paarden kopen die ze ergens heen kunnen sturen, dat is met Inspecteur niet meer aan de orde. Zoals ik het lees zoeken ze iemand die van dit paard wil leren, en hem een leuke oude dag kan bezorgen...... Ze willen hem niet uit het werk, maar wel uit de wedstrijdsport......
dus eigenlijk zoeken ze een jou en mij voor dit paard...... als ik het zo goed begrijp.
Is niks mis mee denk ik dan
Bizzybijtje schreef:knooopje schreef:tja daar heb je een punt,maar ik denk dat je dat wel kunt verwachten als je zelf bokker bent,en je hebt een bekend paard,en je zet hem openbaar te koop op internet.
Dus? Is dat gelijk een reden om haar helemaal uit te horen over de verkoop nadat ze zelf aangegeven heeft dat ze er liever niets over kwijt wilt?

peetje82 schreef:Bizzybijtje schreef:
Dus? Is dat gelijk een reden om haar helemaal uit te horen over de verkoop nadat ze zelf aangegeven heeft dat ze er liever niets over kwijt wilt?
Bizzybijtje, je doe net of er honderen berichten in dit topic worden gezet met het hoe en waarom!Topic doet het niet beter als n ander, dus vind het nogal meevallen!
Ik hoop dat Inspekteur een mooie plek krijgt, hij verdient het!