DEKHENGST INSPEKTEUR TE KOOP

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ukje

Re: DEKHENGST INSPEKTEUR TE KOOP

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 21:59

MIsschien heeft ze daar een hele goede reden voor om hem juist online te koop te zetten. Zelf had ze het misschien ook anders gezien. En verder vindt ik het een beetje onrespectvol om iemand uit te willen horen over een verkoop alleen maar omdat het een bekend paard is.

MargrietJonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 22:21

Ik ga geen woorden meer vuil maken aan Wendy, maar ik vind wel
dat ze haar 'dierbare' Spekkie wel op een meer subtielere manier
in de verkoop had kunnen zetten. Tenslotte heeft ze toch 'contacten'
genoeg zou je zeggen.

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 22:23

Maar misschien zoekt ze geen nieuwe eigenaar tussen haar contacten.
Misschien zoekt ze vooral iemand die haar paard de liefde en verzorging wil geven die hij verdient.
En dat zal waarschijnlijk geen Ankie o.d. zijn maar misschien wel mijn buurvrouw op de hoek...

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 07:21

Ylana schreef:
Maar misschien zoekt ze geen nieuwe eigenaar tussen haar contacten.
Misschien zoekt ze vooral iemand die haar paard de liefde en verzorging wil geven die hij verdient.
En dat zal waarschijnlijk geen Ankie o.d. zijn maar misschien wel mijn buurvrouw op de hoek...

Dit bedoelde ik ook een beetje te zeggen.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 07:29

Zo zie je maar weer dat er een deel Bokkers tussen zit die gewoon puur asociaal zijn door hun neus te steken in zaken die ze gewoon helemaal niet aangaat. Al zetten deze mevrouw haar paard op Marktplaats, wat heeft dat met jullie te maken?

HELEMAAL NIKS.

Dit laat maar weer eens zien dat je af en toe schaamt om Bokker te zijn omdat er een paar rotte appels tussen zitten die zich zonodig moeten laten horen en bemoeien met dingen die hun geen bal aangaat.

Asociaal noemen ze dat hier.

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 07:32

volgens mij is er op de vorige pagina al gevraagd om een slotje, waarom gebeurd dat niet ?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 07:46

die contacten willen alleen paarden kopen die ze ergens heen kunnen sturen, dat is met Inspecteur niet meer aan de orde. Zoals ik het lees zoeken ze iemand die van dit paard wil leren, en hem een leuke oude dag kan bezorgen...... Ze willen hem niet uit het werk, maar wel uit de wedstrijdsport......

dus eigenlijk zoeken ze een jou en mij voor dit paard...... als ik het zo goed begrijp.

Is niks mis mee denk ik dan ;)

Frosti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 08:40

Wendy vraagt om een SLOTJE!!
Van verdere speculatie's is zij denk ik niet gedient.

Ik tem ff.

Embe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 08:52

Schaam mijzelf om op bokt te zijn als ik dit allemaal zo lees... slotje idd!!!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 09:03

Embe schreef:
Schaam mijzelf om op bokt te zijn als ik dit allemaal zo lees... slotje idd!!!

Overdrijven is ook een vak ;)

Maar verder gaat het idd niemand wat aan.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 09:06

Er is al veelvuldig getemd geloof ik, dus dat is niet meer nodig.
De mods komen vanzelf wel :j en als het niet op slot gaat zullen ze daar ook wel een reden voor hebben.

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 09:07

Gut... wist niet eens dat spekkie te koop stond, jammer dat ik niet zown dikke portemonnee heb ;)

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 09:40

s je
KiWiKo schreef:
die contacten willen alleen paarden kopen die ze ergens heen kunnen sturen, dat is met Inspecteur niet meer aan de orde. Zoals ik het lees zoeken ze iemand die van dit paard wil leren, en hem een leuke oude dag kan bezorgen...... Ze willen hem niet uit het werk, maar wel uit de wedstrijdsport......

dus eigenlijk zoeken ze een jou en mij voor dit paard...... als ik het zo goed begrijp.

Is niks mis mee denk ik dan ;)

Precies, het is dat ik geen tijd en geld heb voor twee paarden. Toch een geweldige kans, zo'n ervaren leerpaard. Paarden die op die leeftijd nog zo goed zijn gaan vaak ook nog jaren mee.
En ik vermoed dat Wendy er niet de hoofdprijs voor wil hebben, als hij een goed tehuis krijgt waar hij zijn hele leven kan blijven.

peetje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 09:51

Bizzybijtje schreef:
knooopje schreef:
tja daar heb je een punt,maar ik denk dat je dat wel kunt verwachten als je zelf bokker bent,en je hebt een bekend paard,en je zet hem openbaar te koop op internet.

Dus? Is dat gelijk een reden om haar helemaal uit te horen over de verkoop nadat ze zelf aangegeven heeft dat ze er liever niets over kwijt wilt?

Ik ben het met knoopje eens!
En ook al is het geen bekend paard, als Pietje uit Boerenhol zn paard te koop zet, en hij is bokker, kun je toch verwachten dat er altijd iemand is die hem daar iets over vraagt?

Bizzybijtje, je doe net of er honderen berichten in dit topic worden gezet met het hoe en waarom!Topic doet het niet beter als n ander, dus vind het nogal meevallen!

Ik hoop dat Inspekteur een mooie plek krijgt, hij verdient het!

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:07

Helaas hebben niet alle gewone ruiters een dikke portemenee..
en ik denk dat ze er wel wat voor vragen...

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:39

En terecht, kom op zeg. Als je serieuze interesse hebt heb je recht om zulke dingen te vragen. Ik heb mn auto te koop, op internet nog wel.....heel bekend merk......zal vast mailtje met hoe en waarom opstellen voor de liefhebbers.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 16:01

peetje82 schreef:
Bizzybijtje schreef:

Dus? Is dat gelijk een reden om haar helemaal uit te horen over de verkoop nadat ze zelf aangegeven heeft dat ze er liever niets over kwijt wilt?

Bizzybijtje, je doe net of er honderen berichten in dit topic worden gezet met het hoe en waarom!Topic doet het niet beter als n ander, dus vind het nogal meevallen!

Ik hoop dat Inspekteur een mooie plek krijgt, hij verdient het!

Dat is niet waar. Ik maak duidelijk dat ik het asociaal vind om, nadat Wendy zélf heeft gezegd er NIETS over te willen zeggen, door te blijven drammen.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 16:06

Moderatoropmerking:
Hier een slotje, reden lijkt me duidelijk.