Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
darwin schreef:Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat ze er maar een beetje laconiek over doen, ze zit gezellig op de rand van het zwembad met een lach te verkondigen dat ze beter een springpaard had kunnen kopen![]()
Maarja een cameraploeg is natuurlijk interssanter dan je paard dat daar volledig in de stress zit, ik zou helemaal in paniek zijn, maargoed dat is mijn mening.
darwin schreef:Sorry dat ik het zeg, maar ik zit net Hart van Nederland te kijken, en ik vind dat het meisje er maar een beetje laconiek over doen, ze zit gezellig op de rand van het zwembad met een lach te verkondigen dat ze beter een springpaard had kunnen kopen >;)
Maarja een cameraploeg is natuurlijk interssanter dan je paard dat daar volledig in de stress zit, ik zou helemaal in paniek zijn, maargoed dat is mijn mening.
SuperRupsje schreef:Ik zag het vanochtend op de herhaling van HvN. Arm beestGelukkig is het goed afgelopen. Over de reactie van het meisje, ze kan toch beter laconiek er naast zitten en het beest proberen te kalmeren, dan helemaal in paniek en overstuur haar angst naar hem overbrengen? Waarom ben je dan gelijk weer een ongevoelige troela? No offence hoor, maar volgens mij zijn sommigen hier wat overgevoelig.
darwin schreef:Sorry dat ik het zeg, maar ik zit net Hart van Nederland te kijken, en ik vind dat het meisje er maar een beetje laconiek over doen, ze zit gezellig op de rand van het zwembad met een lach te verkondigen dat ze beter een springpaard had kunnen kopen![]()