Alice Naber-Lozeman springt over auto tijdens evenement

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

magictwist

Re: Alice Naber-Lozeman springt over auto tijdens evenement

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 14:41

hahaha ... ik zat op de tribune.... en ik moet echt eerlijk zeggen .. ik heb me hart vast gehouden hoor!!... springen zelf vind ik helemaal niet eng (dus ook niet om te zien ) maar van die opstakels die echt niet vallen of zo als het paard hetaanraakt... ik vind dat maar eng :P (A) ... zo'n auto gaat niet aan de kant hoor als dat paard er achter blijft hangen... haha ... het was wel erg gaaf hoor!!

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 20:38

Niemand opgevallen dat dit een Cabrio is?
De auto is maar net 1,20 hoog, eitje voor dat paard.
Maar het blijft knap natuurlijk, 't is toch een vaste hindernis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 20:40

Menno Botma deed dit meer dan 20 jaar geleden al alleen waren de auto's geen cabrio's :D

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 15:05

Alice Naber is toch een boegbeeld en promotor van de SGW/Eventing :) Ik vind het positief dat ze op deze manier in de picture komt :)

silverbrumby

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 01:31

Er staat ook nergens dat dit nieuw is toch! Het is knap dat ze dit doet vind ik, ik doe het niet na in ieder geval. En dit zal ook nog niet lukken met ieder paard! En daarbij komt dat dit door proffesionals wordt gedaan, Alice weet echt wel wat ze doet hoor.
Ik zie veel reacties dat het niet hoog is die auto, nee, maar Alice rijdt eventing, en dat zijn in de meeste gevallen "breedtesprongen", en die auto is er net zo een. Als je goed kijkt zie je dat het paard wel degelijk aan het rekken en strekken is hoor ;)
Tuurlijk zou die de auto kunnen raken, maar in eventing staan ook vaste hindernissen. En meestal worden de paarden ingesmeerd met een dikke laag vaseline, zodat mochten ze met benen of buik de hindernis raken dat ze dan door glijden.
Ik vind het knap, en een mooie stunt om te zien!

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 21:57