OMG zoiets doe je toch niet? ik hoop dat de dader zich realiseert dat hij niet 1, maar 2 levens beroofd heeft en veel verdriet van de eigenaar, evt. verzorg(st)er, en van vele paardeneigenaren die hun paarden dus niet meer s'nachts buiten durfen te laten
je zult het sochtends maar treffen in je wei sterkte voor de eigenaar!
Hoe weten ze dat het om een zwarte alfa gaat?
Ik zou dan alle garages oproepen om een melding te maken van een zwarte alfa schadeauto die ter reparatie wordt aangeboden 1 dezer dagen, want een hek en een arme pony rammen door een weiland scheuren lijkt me toch (veel) schade geven aan een auto. En wellicht een oproep aan een ieder de zwarte alfa van buur/kennis of vrienden te checken op zichtbare schade. Dader woont toch ook ergens en moet toch opvallen?? En wellich strooit de dader wel stoere praatjes in het rond over het gebeuren meer mensen moeten toch iets gezien of gehoord hebben? Ik hoop dat de dader zelf bij bewustijn komt en zich alsnog gaat aangeven maar in ieder geval dat die wel gepakt wordt van ik zou de dader wel graag gestraft zien worden als dit mijn pony was geweest. (en ook al is het me pony niet trouwens dan ook hoor en het mag van mij ook een zware straf zijn en niet een sullige boete of taakstraf ofzo)
edit foutje wat ik me nog meer te binnen schiet mochten ze dader alsnog kunnen pakken, dan kunnen ze natuurlijk niet meer achterhalen dat er alcohol misschien/wellicht in het spel was? dus de ware toedracht is denk ik niet meer te achterhalen?
Laatst bijgewerkt door Ninette op 26-02-09 20:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Ahh wat zielig die SUKKEL rijd nog gewoon door ook hè dan moet er echt een draadje los zitten bovenaan! Als ik toch eens wist wie het heeft gedaan dan zal ik hem .....
Jeetje mina! Wat een eikel; en dan ook gewoon doorrijden! Hóe kàn iemand zoiets in zijn hoofd halen. Ik zal dat soort mensen echt nooit begrijpen . Heel veel sterkte voor de eigenaar!
Doorrijden nadat je misschien iemands leven hebt verwoest kan toch niet ongestraft blijven? Ik hoop met heel mijn hart dat ze degene die dit op zijn geweten heeft word op gepakt en gestraft. De eigenaar is in 1 klap zijn trost kwijt en een aankomend paard!
___Tessa___
Geplaatst: 26-02-09 21:36
Hebben ze het kenteken niet kunnen noteren, omdat ze wisten dat het een alfa romeo is...
Zal vast drank in het spel geweest zijn, waar mensen door drank toch toe in staat zijn
Ragdollcat
Geplaatst: 26-02-09 21:38
Er zijn hier geen woorden voor, bah walgelijk, wat een klote actie.
Wat een misselijke streek zeg! Daarna ook nog gewoon door rijden..
xJulie
Geplaatst: 26-02-09 23:28
Das super erg!
meeikk
Geplaatst: 26-02-09 23:54
ongelofenlijk hoe kan iemand zo iets doen
jamii
Geplaatst: 26-02-09 23:55
Nimroy schreef:
jackgirl schreef:
Walgelijk ! Waar haal je het lef vandaan , zo weg te rijden ...
Indd!! Hoe kunnen ze!
Redneck
Geplaatst: 26-02-09 23:55
Ninette schreef:
Hoe weten ze dat het om een zwarte alfa gaat?
In het AD staat dat ze een flink aantal onderdelen van de auto in de wei hebben gevonden, waaraan ze konden zien dat het een zwarte Alfa Romeo was, die nu dus zwaar beschadigd moet zijn. Lijkt me toch niet moeilijk om die te vinden!
Wat belachelijk echt vreselijk. Sterkte voor de eigenaren. Ik denk dat het idd handig is om de schadeherstelbedrijven of internet af te speuren naar aangeboden schadeauto's. Ik hoop dat ze de dader vinden en deze hard straffen.
Shanedow
Geplaatst: 27-02-09 00:29
Verschrikkelijk! hoop snel meer te horen hier over en hoop dat de dader snel gepakt en goed gestraft word. Zal je maar gebeuren. sterkte voor betrokkenen en eigenaren .