Ik denk dat we aan iedereen wel wat hebben op het forum,
zeker mensen die het rechtssysteem goed kennen.
Voor zover ik weet willen meerdere gedupeerden van haar een rechtszaak beginnen, maar ik weet niet hoever ze daarmee zijn.
Een groot deel van het onderwerp wordt besproken in een undergroundtopic voor de gedupeerden, dit omdat de staleigenaresse op het forum meeleest.
Even voor de duidelijkheid, een aantal mensen hebben contact gehad met de staleigenaresse en hulp aangeboden, maar ze neemt van niemand hulp aan, zelfs niet van vrienden.
Vandaar dat het ook zo belangrijk is dat we eindelijk eens stappen kunnen ondernemen, omdat anders deze situatie helaas niet zal veranderen.
Dus iedereen die mee wil/kan helpen, zijn zeker welkom in het topic.
Ik heb net tug een pb met informatie gestuurd, en kopieër het toch maar even hiernaartoe, omdat dat een korte samenvatting is van wat er precies speelt.
Citaat:
De site is vooral opgezet voor gedupeerden van mensen die via internet zijn opgelicht.
Iemand die is opgelicht door de desbetreffende staleigenaar heeft een topic geopend over haar,
en in dit topic hebben zich meer gedupeerden gemeld. Ook zijn er in het topic een aantal meelezers,
die mee helpen zoeken naar informatie over de staleigenaar, want hoe meer informatie we over haar hebben,
des te meer kunnen we ondernemen. Op dit moment hebben we een openbaar topic op de site, en voor de gedupeerden,
of mensen zoals jij bijv. die belangrijke dingen kunnen bijdragen aan deze zaak, is er een underground topic
waarin een heleboel meer gebeurt.
Momenteel is het openbare topic actief met het mailen van verschillende programma's zoals opgelicht,
en het topic houdt zich nu vooral bezig met informatie verzamelen, in hoop dat we inderdaad iets als
een rechtszaak kunnen beginnen. Maar echt actie kunnen we met dit topic nóg niet ondernemen,
omdat we waarschijnlijk te weinig hebben om een aanklacht in te dienen.
Ik weet niet hoe het loopt met het undergroundtopic, daarvoor zou je een van de moderators van de site moeten mailen.
Maar ik weet wel dat we in ieder geval elke hulp kunnen gebruiken in dat topic.
Nogmaals, echt concrete actie hebben we dus nog niet kunnen ondernemen, maar er zijn wel meerdere mensen uit het topic langs de staleigenaresse geweest, en de situatie is erg slecht. Er stonden paarden vastgekluisterd, er staat teveel paarden
op het stuk grond wat zij heeft, en het is een en al een modderbende, slechte afzetting, en de eigenaresse
heeft paarden naar de slager gebracht waarvan ze niet eens rechtmatige eigenaar is.
Het topic in m'n onderschrift is erg lang om door te lezen, maar ik denk toch de moeite waard,
want er staat zo ontzettend veel informatie over haar, en de verhalen van de gedupeerden.
Ik hoop dat we je binnekort ook bij het forum zien, want alle hulp kunnen we gebruiken
Zelf ben ik daar te vinden onder de naam wakeup. Sorry voor deze superlange PB, maar ik hoop dat dit wat duidelijkheid schept.