Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DendroFleur schreef:suleilitha schreef:My godddddddd......... laat dit een sein zijn dat die paarden daar weg moeten!!!
Ciska/Dennis, jij bent je gewicht in goud waard!!! Dikke duim omhoog!
Zeg maar 3 dubbel want anders is het nog weinig goud![]()
mick75 schreef:Waar ik me op het moment een beetje zorgen over maak is waar de paarden zijn! Ben er vanmiddag geweest, en telde er welgeteld 1. Verder leek het er niet op dat er nog veel paarden in schuurtjes stonden.
Nouks schreef:Goed dat Bokt EINDELIJK eens toestaat dat hier op de één of andere manier aandacht voor komt op de grootste paardensite van het land. En inderdaad bizar dat er nog niets is ondernomen tegen deze situatie (behalve dan door enkele dierenliefhebbers/actieve Bokkers).
Wel zorgwekkend dat er maar één paard in de wei stond, inderdaad...
laetitia schreef:Nou ja de beginpost was gewoon een algemeen artikel...nu begint natuurlijk weer een reltopic over degene waar de paarden bij staan. Na wat ik me kan herinneren werden al die topics op slot gezet...
slimmerik schreef:Hoe kan er nog maar eentje staanWat vreselijk.... Het zijn toch niet haar eigen paarden maar voornamelijk paarden die bij haar "onder behandeling" staan en haar dus tijdelijk zijn toevertrouwd ??
Hoop dat de eigenaren van eventueel vermiste dieren snel aangifte doen...
laetitia schreef:[
Nou ja de beginpost was gewoon een algemeen artikel...nu begint natuurlijk weer een reltopic over degene waar de paarden bij staan. Na wat ik me kan herinneren werden al die topics op slot gezet...