Relaxed schreef:Prima, maar ze gaf in het artikel wel om die reden Sjef de schuld
jeetje mina zeg, wat heeft Sjef nou te maken met een rugprobleem van Anky.
en in welke coumn zal dat gestaan hebben dan dat ze Sjef de schuld gaf?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Pashon schreef:Relaxed schreef:Prima, maar ze gaf in het artikel wel om die reden Sjef de schuld
jeetje mina zeg, wat heeft Sjef nou te maken met een rugprobleem van Anky.
en in welke coumn zal dat gestaan hebben dan dat ze Sjef de schuld gaf?
Janine1990 schreef:Woow... voor het eerst dat er niet gepraat wordt over "net goed" enzoo... Hulde!
Erg jammer dat dit nu moet gebeuren! Gun het haar zo! Blijft een geweldige amazone.
Wat betreft de opmerking over slechte coach, ik denk dat degene die dat heeft geschreven bedoelt dat Sjef haar meer wedstrijden had moeten laten rijden.
Helaas doen Sjef en Anky dit in overleg, ik denk niet dat Sjef de overhand heeft hierin.
Erg sneu natuurlijk, maar geen van beide had dit kunnen voorspellen.
Relaxed schreef:hilden1971 schreef:Shït happens. Misschien te veel gegokt op painted ipv Sali. Hierdoor nu in de problemen. Slechte coach!!!....
Dit is al de zoveelste apparte opmerking van jou die ik lees, wat heeft dit in godsnaam te maken met een terugkomend rugprobleem bij Anky...
Zo apart is die opmerking dus niet
[/quote]
flicka schreef:Je zou qua houding nog wel wat van haar kunnen leren Ess_Ramona
Voor degenen die het nog niet weten: vanavond op Ned 1 20.30 Anky in De Hoofdrol.
(Totaal off topic, ik weet het)
flicka schreef:Voor degenen die het nog niet weten: vanavond op Ned 1 20.30 Anky in De Hoofdrol.
_Sigrid_ schreef:@miep1979:
Ik snap wat je bedoelt, maar tegen de lamp lopen is toch echt niet het goede spreekwoord. Tegen de lamp lopen wil zeggen dat "je ergens op betrapt wordt".
ik kon er niet op komen wat ik wilde gebruiken maar je hebt id gelijk
Pashon schreef:flicka schreef:Je zou qua houding nog wel wat van haar kunnen leren Ess_Ramona
Voor degenen die het nog niet weten: vanavond op Ned 1 20.30 Anky in De Hoofdrol.
(Totaal off topic, ik weet het)
auch! maar als ik de foto's in haar profiel bekijk, heb je helemaal gelijk
Wat komt er op dan dat ze op tv komt?
Hoe dan ook ik hoop dat ze een manier vind om alsnog mee te kunnen doen in Las Vegas gun het haar van harte!
..
Michael1104 schreef:ze mag daar sowieso starten als regerend kampioen! echt jammer, ik denk dat iedereen graag had willen zien hoe Sallie ervoor stond.
Dan maar wachten tot Den Bosch!!