Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dekloktikt schreef:Vind zo dom dat mensen echt iets hebben van gaaaaap geef het maar aan een ander. Kom op alleen maar omdat ze nog steeds zo goed is:? Ik bedoel dr is niemand die ik ken die em meer verdiend heeft dan zij. En dat ze hem dan NOG een keer wint zegt ook wel wat. Ik bedoel die comissie denkt heus niet grappig te zijn en hem gewoon elk jaar standaard aan Anky te geven
AnneOmie schreef:bjobjo schreef:Ze verdient het echt wel!!!!!!!!!!!
Anky is mijn grootste fan!!!!!!!!
Anky is jouw grootste fan of jij bent Anky's grootste fan![]()
Adil18 schreef:bjobjo schreef:Ze verdient het echt wel!!!!!!!!!!!
Anky is mijn grootste fan!!!!!!!!
Whahahaha, echt ja?![]()
En waarom is Anky dan fan van jou?![]()
AnneOmie schreef:Dekloktikt schreef:Vind zo dom dat mensen echt iets hebben van gaaaaap geef het maar aan een ander. Kom op alleen maar omdat ze nog steeds zo goed is:? Ik bedoel dr is niemand die ik ken die em meer verdiend heeft dan zij. En dat ze hem dan NOG een keer wint zegt ook wel wat. Ik bedoel die comissie denkt heus niet grappig te zijn en hem gewoon elk jaar standaard aan Anky te geven
Helemaal mee eens! Ik vind ook dat ze hem verdiend heeft! 3 x individueel goud, doe het haar maar na
winia4ever schreef:Ze heeft er kleihard voor getraint, en gereden!..ze verliest ook wel eens! dus waarom zo negatief!
Als je ergens hard voor werkt!, krijg je het ook!..
Rymke schreef:Dat begrijpen jullie toch zelf ook wel.![]()
Maar Anky heeft het dik verdiend en voor de liefhebbers, Anky komt morgenavond in de hoofdrol.
[ON] Anky woensdag 'In de Hoofdrol'