Shetlander en Arabische volbloeden uit wei gestolen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Adri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 19:31

Ragdollcat schreef:
Tja, Als je een arabier van 10.000 op het land zet, dan is het zo foetsie.

Ik heb alleen het allereerste bericht gelezen aan het begin, de rest heb ik niet gelezen.

Wat heeft dat er mee te maken, zij hebben geen prijskaartje op hun rug hangen, zij zijn wel mooi, maar de media vraagt altijd, wat is dat paard waard ???????
Lieve paardenvrienden, een diefstal als je het meemaakt, heb je wel andere zorgen aan je hoofd dan de prijs, ze terugvinden, vragen of zij eten krijgen enz.......... dat spookt door je hoofd en niet het geld (toch niet bij mensen die een paard hebben als vriend)

Nezzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 08:23

Cayenne schreef:
http://www.nieuwsblad.be

Zondagmiddag ontdekte Inge dat de twee merries van tien en elf jaar verdwenen waren. Ze hoopt haar twee schimmels snel terug te vinden en is er dan ook het hart van in dat de dieren weg zijn.
op hun gemak gesteld door ze te kammen en ze vervolgens op de trailer te zetten. Zowel bij Aquel als bij Rashaaquah gaat dat niet zo vlot. Het moeten dus echt mensen zijn die weten hoe ze met paarden moeten omgaan.'

[...]

'Paardrijden is voor mij een hobby en die kan ik nu niet meer beoefenen. Daar ben ik echt niet goed van. We houden de komende weken zeker de paardenwereld in het oog.'

en

Citaat:
http://www.paardenspeurder.be

Citaat:
15.02.2009 - 22.00 uur

Bericht ontvangen, de twee merries zijn teruggevonden op 5 km van hun weide, zij hebben over een brug moeten wandelen.

Een autobestuurder heeft de paarden opgemerkt, loslopend op een weg, heeft een paardengezin uit hun bed gebeld om 6 uur, deze paardenvrienden

hebben de paarden in hun weide geplaatst en om 8 uur de Politie van Lommel verwittigd. De eigenaars waren op dat moment nog niet op de hoogte van de

verdwijning van hun lievelingen, zodus geen aangifte van verdwenen paarden.

Ben ik nu echt heel dom dat ik dit niet goed met elkaar kan rijmen?
Heel fijn dat de paarden weer teruggevonden zijn, maar of 1 van de artikelen klopt totaal niet of het zijn niet dezelfde paarden.

Eponastable

Re: Shetlander en Arabische volbloeden uit wei gestolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 08:26

Ik zie het probleem hier niet in hoor...
Als politiekorpsen onder elkaar niet tijdig doorgeven dat ze paarden gevonden hebben/zoeken, kan je denken dat ze gestolen zijn.

orban

Re: Shetlander en Arabische volbloeden uit wei gestolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 11:12

De paarden zijn gevonden voor ze als vermist opgeven zijn. Iemand heeft ze gevonden en in een wei gezet.