Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ouwe schreef:Dan is het gewoon een kwestie van maatregelen om de snelheid erui te halen lijkt me...
Laura_Wodan schreef:lekker is dit! haha
niemand weet dat dit speelt.
het gaat er ook niet echt om dat het gevaarlijk is om met je paard te lopen in het donker, maar op de fiets maar zelfs ook op de scooter en in de auto is die weg levens gevaarlijk, er is al eens een meisje omgekomen.
Laten alle Lucky stable'erss gaat protesteren, die reactie is belachelijk!![]()
plurkje schreef:ik moet eerlijk zeggen dat ik niet in zie waarom de vraag van 1 persoon tot nog meer verlichte wegen zou moeten leiden. Navraag bij de rest van de manege gaf hier blijkbaar ook geen aanleiding toe. Zelf goede verlichting voeren is ook een optie. er komt blijkbaar snel een ruiterpad, hetgeen de veiligheid zal verbeteren.
LaFunkyJazz schreef:Ik heb vandaag de manege eigenaar erover gesproken.
Een politieagent kwam bij hem verhaal halen ivm de klacht. Politie agent zou nog bij hem terug komen en dan navraag doen bij wat klanten. Nooit terug gekomen. Paar weken later stond het stuk in de krant!
evanescence schreef:LaFunkyJazz schreef:Ik heb vandaag de manege eigenaar erover gesproken.
Een politieagent kwam bij hem verhaal halen ivm de klacht. Politie agent zou nog bij hem terug komen en dan navraag doen bij wat klanten. Nooit terug gekomen. Paar weken later stond het stuk in de krant!
Best appart. Zou van Sjaak, niet verwachten dat hij die weg veilig zou noemen.