O, wat gaaf!!!! Ben zoooo blij met mijn 4-jarige van hem!
Heeft al net zo'n mooi hoofd als zijn vader. Ik zal eens een ander plaatje opzoeken van zijn smoeltje. Op de foto van de eerste pagina vind ik hem niet zo overkomen als in het echt. Ben zelf juist op dat mooie smoel gevallen van Kas, waarna ik verdere informatie van hem ben gaan zoeken. Maar zijn hoofd is wel apart en smaken verschillen natuurlijk.
Het is en blijf een gaaf paard En een apart hoofd heeft ie zeker, de een vind 't prachtig en de ander niet. Alleen maar mooi want anders zou straks de hele aardbol rondlopen met Kasparow's haha. Zelf vind ik zijn hoofd wel iets hebben! Het is tenminste een keer wat anders dan 'standaard'
Nicolien84
Geplaatst: 14-02-09 08:36
De indexen zijn niet te vinden op internet, mocht je interesse hebben stuur mij dan een pbtje met je email adres. Kan ik je een scan van het artikel sturen.
Super leuk vriendin van mij heeft 1,5 jaar geleden veulen van hem gehad en dit jaar weer andere vriendin namelijk afgelopen woensdag maar super goed (Y)
Zooo, die is dan vers! Wat is het geworden? Leuk hoor, kan me de geboorte van mijn Awesome nog als de dag van gisteren herinneren.
Leuk die foto's Nicolien!
sonnie81
Geplaatst: 15-02-09 13:14
Ik vind Kas een geweldig paard. Ik heb zelf een nakomeling van Kas en ben er elke dag blij mee. Ik zal eens proberen foto's van mijn nakomeling erop te zetten. Het is 1 van de eerste nakomelingen van Kas.
ThUnDeRtIeJ
Geplaatst: 15-02-09 15:47
buitenlust schreef:
Zooo, die is dan vers! Wat is het geworden? Leuk hoor, kan me de geboorte van mijn Awesome nog als de dag van gisteren herinneren.
Leuk die foto's Nicolien!
een donker bruin hengstje en die van 1,5 jaar terug een zwart hengstje
lynne_berna
Geplaatst: 15-02-09 16:16
Merrie op mijn oude stal is drachtig van hem nog 9 weekjes ongeveer! Echt een schitterende hengst!
sonnie81
Geplaatst: 15-02-09 16:36
Dit is mijn nakomeling. Wat vinden jullie ervan?
Nicolien84
Geplaatst: 15-02-09 16:37
is het pres? hij heeft dezelfde brutale blik als zijn papa
Ik heb jullie wel eens gezien bij arja haar oude stal. Toen kwamen jullie kijken naar het veulen van een van arja haar volbloeds. En ik heb jullie samen in actie gezien bij een clinic van tommie