Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Als je nu al ziet hoe sommigen elkaar in de haren vliegen...
Tallie_Ho schreef:Neem aan dat het niet de bedoeling mag zijn dat we straks ook hippische hooligans krijgen ipv alleen maar voetbal hooligans??Als je nu al ziet hoe sommigen elkaar in de haren vliegen...

Adil18 schreef:Oh wat leuk dit te lezen na een discussie over het artikel waarin Anky volgens mij (en anderen) vreselijk arrogant over kwam en vele mensen Werth de grond in wilden stampen![]()
Nou Anky, je prestaties zijn volgens mij wat eerder in te halen dan pas na 20 jaar![]()
En op de springlijst ook al zo lekker gepresteerd door de Duutsers, gooooooo Duutsland
Iorrr schreef:Adil18 schreef:Oh wat leuk dit te lezen na een discussie over het artikel waarin Anky volgens mij (en anderen) vreselijk arrogant over kwam en vele mensen Werth de grond in wilden stampen![]()
Nou Anky, je prestaties zijn volgens mij wat eerder in te halen dan pas na 20 jaar![]()
En op de springlijst ook al zo lekker gepresteerd door de Duutsers, gooooooo Duutsland
Hahah schitterend! Ik ben ook helemaal voor Isabel! Een amazone met Klasse en lef! Die pakt tenminste niet een ander paard voor de prijsuitrijking of blaast een clinic af omdat Krack 'zo gek doet'.

Rymke schreef:Ben het helemaal met Horsedances eens.
En als nog vind ik het raar dat sommige Nederlandse bokkers Anky naar beneden halen. Volgens mij doen die Duitsers dat ook niet bij hun Isabell.
adil schreef:Iorrr schreef:Hahah schitterend! Ik ben ook helemaal voor Isabel! Een amazone met Klasse en lef! Die pakt tenminste niet een ander paard voor de prijsuitrijking of blaast een clinic af omdat Krack 'zo gek doet'.
Jaaaa, maar dat mag je hier niet zeggen....psssshhhhhhhht!

Iorrr schreef:...Die pakt tenminste niet een ander paard voor de prijsuitrijking of blaast een clinic af omdat Krack 'zo gek doet'.