Maar ach arme paarden, die weten niet dat het maar een NEPbrand is.................
Nee, ...............voor die paarden vind ik het zielig...............
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Gompie58 schreef:Ja, voor de brandweer is het een goede oefening...........![]()
Maar ach arme paarden, die weten niet dat het maar een NEPbrand is.................![]()
dancertje schreef:alleen een brandweer man liet een paard los en toen liep die terug naar stal niet zo slim maar daarna liep die rustig mee naar buiten
Gompie58 schreef:Ja, voor de brandweer is het een goede oefening...........![]()
Maar ach arme paarden, die weten niet dat het maar een NEPbrand is.................![]()
dat zag er wel heel grappig uit. Heb het filmpje teruggezet om nog eens te kijken. *LOL*
.
dacht dat darth vader voor zijn neus stond. hij wist niet waar hij het moest zoeken en klom bekant tegen het plafon van zijn stal.
. Ze zijn zeker een jaar bezig geweest met voorbereidingen en gesprekken (niet non stop natuurlijk
). Mocht je als zelf als lid van de brandweer vragen hebben over hoe zo'n oefening in elkaar gezet is dan kan ik je wel een nr van mijn vriend geven en eventueel even bellen naar het PTC hoe ze het daar in elkaar gedraaid hebben. Ik weet natuurlijk ook niet alle ins en outs.
hoop voor ze dat ze het bij de oefening houden, en niet in het echt..