Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
s0173957 schreef:Jullie hebben duidelijk weinig kennis van zaken... Kijk, als een gebouw staat zonder vergunning op een gebied waar het niet mag staan moet het afgebroken worden, of het moet geregulariseerd worden. Lukt dit niet dan moet het weg, zo simpel is het. Het is gewoonweg dom om dingen te bouwen zonder vergunning, zelfs al krijg je geen vergunning, er komen alleen maar problemen van. En het is niet omdat Melchior nu toevallig zo rijk is als de zee diep is dat hij hier van moet vrijgesteld worden.
En trouwens, ik spreek wel met enige kennis van zaken aangezien dit mijn vader z'n job is (vergunningen aanvragen, regulariseringen etc)
ulestro schreef:ons belgenlandje maakt zich weeral ronduit belachelijk!
zangersheide is ondertussen een gevestigde waarde
wie aan belgische stamboeken denkt, denkt bwp, zangerscheide en sbs
wie een succesvolle springpaarden denkt, denkt hoofdzakelijk aan zangerscheide
de regering wil dan met hun aa talentenplan enz de paardensport op dreef maken, maar dan gaan ze zo'n stoeterij op de grond gooien
ze gooien niet enkel bakstenen weg, maar kansen voor zowel paarden, ruiters en kwekers buiten, en niet alleen die van melchior
.
? Aan je verhaal te zien zeg je: lekker laten staan. czar schreef:Als u vandaag in België iemand om het leven brengt en u slaagt er in om gedurende 12 jaar te vermijden dat er hieromtrent een arrest wordt geveld gaat u vrijuit, want de zaak is ondertussen verjaart.
anneliesdj schreef:czar schreef:Als u vandaag in België iemand om het leven brengt en u slaagt er in om gedurende 12 jaar te vermijden dat er hieromtrent een arrest wordt geveld gaat u vrijuit, want de zaak is ondertussen verjaart.
WAT? Sinds wanneer verjaard moord??
Als dat echt zo is zijn ze in Belgie nog gekker als ik dacht