CCCCorine schreef:Cayenne schreef:Zij sloeg tot driemaal toe een politiepaard en wilde de berijdster ervan af trekken. Ze beweerde dat het paard op haar voet was gaan staan.
Nou, als dat paard echt op haar voet zou hebben gestaan, dan had die meid toch iets te weinig respect voor de persoonlijke ruimte van het paard. Maar het zou ook een verzinsel kunnen zijn om die klappen te verklaren. Hoewel dan weer de vraag blijft, waarom dan ook de amazone eraf getrokken zou moeten worden. Gezien de vriend het daarna ook nog nodig vond om de agente te slaan, lijkt het mij een behoorlijk aso stel en hoop ik dat ze allebei een passende straf krijgen.
Precies! Je zou het eigenlijk eens moeten proberen, bewust je voet onder een paard zijn hoef plaatsen... Ik weet niet hoe het daar zit maar wil je dat succesvol kunnen doen, dan moet je toch aardig dicht bij het paard in de buurt komen... en is het je gelukt om expres zo dicht bij het paard te gaan staan en je voet eronder te krijgen, dan lijkt het me ook gepast dat je degene die op het bewuste paard zit in elkaar probeert te timmeren, tenslotte liet zij het paard de hoef optillen om die vervolgens netjes op de voet van 'mevrouw' te plaatsen

(een lekker stel zal dat geweest zijn
)
. Maar het zou ook een verzinsel kunnen zijn om die klappen te verklaren. Hoewel dan weer de vraag blijft, waarom dan ook de amazone eraf getrokken zou moeten worden. Gezien de vriend het daarna ook nog nodig vond om de agente te slaan, lijkt het mij een behoorlijk aso stel en hoop ik dat ze allebei een passende straf krijgen.
Ok, biecht maar op 

..?