Mooi pensioen voor een hengst
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
StalNollie schreef:jaaaa daar is die weer, ik was er gisteren bij..
en het was echt prachtig iedereen ging staan voor de hengst,
en zijn nakomelingen erachter echt super mooi..
deken ook erg orgineel
was echt prachtig
.
Beaux schreef:Ik vraag me alleen af wat die hengst daar zelf nou precies van meekrijgt. Ik denk niet dat hij de emotie van de toeschouwers op die manier gewaar wordt, staande ovaties enzo. Ik heb dan het het gevoel dat zo'n beest daar iig geen ruk van begrijpt.
Hou oud is ie eigenlijk? Had ie niet nog op een wat lager pitje mee kunnen draaien met een jonge ruiter ofzo? Ik kan nl niet geloven dat zo'n fris dier nou echt blij wordt van pensioen. Dan zegt iedereen dat ie het verdient heeft maar volgens mij werkt ie liever!
Ik vind het overigens een keigave hengst die ze zeker verdiend heeft!
er zijn paarden de echt kicken op de aandacht......... die echt willen winnen om dat ererondje...... die echt helemaal uit hun pan gaan als ze weten dat het om hun gaat. Die moeten en willen in the spotlight staan.........
Beaux schreef:StalNollie schreef:jaaaa daar is die weer, ik was er gisteren bij..
en het was echt prachtig iedereen ging staan voor de hengst,
en zijn nakomelingen erachter echt super mooi..
deken ook erg orgineel
was echt prachtig
Ik vraag me alleen af wat die hengst daar zelf nou precies van meekrijgt. Ik denk niet dat hij de emotie van de toeschouwers op die manier gewaar wordt, staande ovaties enzo. Ik heb dan het het gevoel dat zo'n beest daar iig geen ruk van begrijpt.
Hou oud is ie eigenlijk? Had ie niet nog op een wat lager pitje mee kunnen draaien met een jonge ruiter ofzo? Ik kan nl niet geloven dat zo'n fris dier nou echt blij wordt van pensioen. Dan zegt iedereen dat ie het verdient heeft maar volgens mij werkt ie liever!
Ik vind het overigens een keigave hengst die ze zeker verdiend heeft!

en zo een paard laat zich niet meer opfokken door een menigte hoor
menigtes kennen ze wel
wat ze wel willen doen is voor die mensen hun beste beentje voorzetten, en spectacel maken..............