Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ranna schreef:cheyentic schreef:ff off topic, de biefstuk is toch de bilspier en volgens mij zit de chip in de halszal iig niet in de bierfstuk hebben gezeten dan denk..
Nope, nie biefstuk, was 1x hamburger, 1x worst. Eet smakelijk.
Francis schreef:chip gaat bij paarden en koeien helemaal niet aan de wandel dus chip in biefstuk lijkt me misverstand.
Bij paarden en koeien wordt de chip in de spier ingebracht, waar hij wordt ingekapselt (eigenlijk wordt' ie a.h.w. omgeven met littekenweefsel, vandaar dat er paarden zijn die last hebben van de chip). Bij een hond en kat wordt hij in het onderhuidse vetweefsel ingebracht en dán kan'ie wel gaan zwerven. Maar dan vind je'm weer niet terug in vlees (als je dat al zou eten), want hij gaat niet vanuit het onderhuids vetweefsel in een spier zitten, hij blijft in het onderhuidse vetweefsel.
ranna schreef:Als je goed had gelezen had je gezien dat ik heb geschreven dat één chip in worst en één in een hamburger is teruggevonden.
Als een chip niet migreert wil jij me dan uitleggen waarom de fabrikant op z'n klachtenformulier een ruimte heeft onder de vraag:
'Bevindt de transponder zich meer dan een handbreedte van de plaats waar het is geplaatst dan graag in onderstaande grafiek aangeven waar de transponder zich nu bevindt'
Citaat:Dan is de chip dus niet gaan zwerven (dan was'ie elders in het lichaam gevonden), dan heeft het lichaam van het paard de chip naar buiten gewerkt en is'ie dus verdwenen. Dat is wat anders, heeft een andere oorzaak en is inderdaad bekend dat dat kan gebeuren