Anky en Painted Black winnen Kür op Muziek in Wellington

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ulissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 14:34

Das een leuk bedrag. :+

Horsedances

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-09 15:37

Het is weer volledig duidelijk dat jullie er weinig van begrijpen. Michael reed de Special omdat hij daar een kans had om te winnen, en in de kür zou hij ergens in de middenmoot zijn geëindigd. Kortom de keuze tussen goud en US$ 30.000,= en anoniem en US$ 2500,= was voor hem niet zo moeilijk.

Bovendien als Michael wel gestart was in de kür op muziek had Edward of HansPeter gewoon in de special gestart.

joke20

Re: Anky en Painted Black winnen Kür op Muziek in Wellington

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 15:37

Goed gedaan :D

Evito_06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 16:58

Heeft ze ook weer een nieuwe topper! :P

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 17:16

WOJOOOOOOO ik wil ook wel GP rijden (L)
zooveeel geld daar kan je meteen een vet goed paard van kopen !!

macke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 21:06

Probeer nu maar eens eerst zo goed te worden als Anky en trek daarna je mond maar weer eens open. Als je net zoveel talent hebt als haar was je wel samen op de wedstrijden uitgekomen en had je kunnen DELEN in de 115 duizend dollar ( is wel minder dan de euro)

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 21:15

nou, dat is wel een felle reactie zeg!

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 21:31

nou sommige mensen mogen toch wel dromen ik bedoel hallo wij weten ook wel dat het geen kattepis is ofzo hoor

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 22:15

vind ik ook, en als je er niet over droomt/denkt/hoopt....

Ulissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 00:20

Horsedances schreef:
Het is weer volledig duidelijk dat jullie er weinig van begrijpen. Michael reed de Special omdat hij daar een kans had om te winnen, en in de kür zou hij ergens in de middenmoot zijn geëindigd. Kortom de keuze tussen goud en US$ 30.000,= en anoniem en US$ 2500,= was voor hem niet zo moeilijk.

Bovendien als Michael wel gestart was in de kür op muziek had Edward of HansPeter gewoon in de special gestart.

Dit is wat ie er zelf van zegt
Citaat:
These guys have made such an effort to come from Europe," said Barisone. "Thousands of people are coming tonight to see Anky. I felt it was the right thing to do to ride in the Special and let her into the Freestyle. Anky was ninth, the difference was tiny but if it makes a big difference to let them see Anky it is my responsibility to the organizers and sponsors to let the people who are going to fill this place up come to see the people they are paying to see."

http://www.palmbeachworlddressagemasters.com/news.html

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 11:28

ok.... óf hij meent het serieus en dan vind ik het zeer bijzonder dat een sporter zichzelf opzij zet. Óf is ertoe "gedwongen" door de organisatoren, óf hij kletst uit zn nek omdat hij zelf ook wel wist dat er voor hem in de Special meer te halen viel...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 11:36

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit ook wel een bijzondere reactie vind.
Ik denk zelf ook wel dat de organisatie liever Anky bij de kur zag. Ze is natuurlijk een publiekstrekker (en ze hebben er flink mee geadverteerd).

lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 17:29

http://hors.nl/videos/bekijken/770838/
Hier meldt hij het ook nog een keer, hij zegt dat hij het heeft gedaan om de vele fans die voor Anky kwamen.
Maar ook meldt hij dat hij in de kür nooit gewonnen had en wel in de special, dus eigenlijk hebben jullie beide gelijk. _O-

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 20:48

macke schreef:
Probeer nu maar eens eerst zo goed te worden als Anky en trek daarna je mond maar weer eens open. Als je net zoveel talent hebt als haar was je wel samen op de wedstrijden uitgekomen en had je kunnen DELEN in de 115 duizend dollar ( is wel minder dan de euro)

Whoooooowwww wat een heftige reactie :?
ik bedoel gwn dat t me echt geweldig lijkt om zo hoog te mogen rijden en zoo goed te zijn maar ik weet niaar je moet wel heel veel talent hebben om op je 13e al zooo hoog te rijden en voor zover ik weet mag dat niet eens :Y)
en ik droom er gwn van om zo hoog te mogen rijden maar niet iedereen beschikt over zoveel geld om een goed paard te kopen dus dus dan zou ik een goed paard kunnen kopen van dat geld dus als ik jou was zou ik maar is gaan nadenken voordat jij ff heftig gaat reageren want ik heb t totaal nit verwaanof hebberig of wat dan ook bedoeld en ik zeg ook niet dat ik vinddat ik veel talent heb want anders reed ik allang heel hoog maar ik vind niet dat je dan zo boos moet worden hoor ik mag togh ook zeggen wat ik vind ?

Horsedances

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-09 21:14

Rymke schreef:
http://horss.nl/videos/bekijken/770838/
Hier meldt hij het ook nog een keer, hij zegt dat hij het heeft gedaan om de vele fans die voor Anky kwamen.
Maar ook meldt hij dat hij in de kür nooit gewonnen had en wel in de special, dus eigenlijk hebben jullie beide gelijk. _O-

Gelukkig weten ze in Amerika dit interview op zijn juiste waarde te schatten. B*llshit.
Michael Barisone koos gewoon voor zichzelf dus hoefde Edward of Hans Peter geen keuze meer te maken.

Ulissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:17

Het zou wel raar zijn als Edward of HP geen kur zouden rijden.

Exquis en Moorlands waren toch de *sponsors* van dit evenement.
Hun eigen paarden naar de Special....dat geloof ik niet.

Degene achter het filmapparaat was toch...Sjefke...

Ank had net als Adelinde laatst ....zonder mededingen kunnen rijden.
En het geld af kunnen staan aan de 8 geplaatsten.....dat had ik eerlijker gevonden.

Zo zie je maar het gaat altijd weer om de *pegels*

Ik vraag me nog wel af of het doorgestoken kaart was dat Barisone de Special won.
Daar zullen we nooit achter komen. De lippen staan weer stijf op elkaar.

Dit is gewoon wat ik er van denk.