WDM: Ravel wint Grand Prix, Anky op negende plaats

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: WDM: Ravel wint Grand Prix, Anky op negende plaats

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 21:25

Vind het eerder nogal neerbuigend. Alsof Anky geen foutje kan maken zonder dat het uitgebreid in het nieuws komt, is toch potverdorie ook maar een mens.

Ibalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 21:30

pharagirlke schreef:
Vind het eerder nogal neerbuigend. Alsof Anky geen foutje kan maken zonder dat het uitgebreid in het nieuws komt, is toch potverdorie ook maar een mens.

Dat gevoel had ik ook, net alsof er stiekum toch een beetje om gelachen wordt..

Ayasha
Blogger

Re: WDM: Ravel wint Grand Prix, Anky op negende plaats

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 21:33

Ik ben er zeker van dat een hoop mensen hier om lachen... Uitgerekend de mensen die het nooit tot dat niveau zullen schoppen omdat ze zelf de vaardigheden niet hebben ;) Jaloezie is een lelijk iets.

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 22:20

Ik zie niet in wat erom te lachen valt. Evenmin vind ik het een reden om te gaan huilen. Als ik haar reactie lees denk ik alleen maar tsja, foutje is menselijk, en het blijven paarden.
Er gaat volgens mij in de sport bij veel mensen wat mis. Alleen rust op Anky dan ook gelijk de verantwoordelijkheid het uit te moeten leggen. Ik vind het goed dat ze dat doet. Dat is de reden waarom ik haar quote heb geplaatst.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 22:24

Ibalia schreef:
pharagirlke schreef:

Dat gevoel had ik ook, net alsof er stiekum toch een beetje om gelachen wordt..

Het spreekwoord "Hoge bomen vangen veel wind" lijkt mij hier van toepassing. Als het Adelinde of iedere anders "nieuwe" succesvolle ruiter was gebeurd, had iedereen gezegd "Wat jammer nou", maar omdat het hier Anky betreft moet ze tekst en uitleg geven.
Overigens denk ik ook dat er zo op wordt gehamerd omdat niemand had verwacht dat dit Anky zou gebeuren.. Ze is in 1 klap menselijk geworden ;)