Legendarische Paso Fino hengst Capuchino overleden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hyppolyte

Re: Legendarische Paso Fino hengst Capuchino overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 21:15

@lara_silver, thanx voor de link, dat maakt alles een stuk duidelijker, er zitten een paar prachtige filmpjes tussen (afgezien van die 2 nare dan). Maar het is wel interessant om te zien dat het voor hen blijkbaar een hele normale gang is, moet er alleen wel een beetje aan wennen, het blijft een beetje een raar gezicht soms ;). Dat laatste filmpje vind ik wel echt heel gaaf om te zien.

Gompie58

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 22:52

Geen afscheidsceremonie?? :?
Waarom niet??

Waarom wel een stambeeld, net als voor Bonfire????????????????? :o :o

Moeten die mensen toch zelf weten........... ;)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 02:40

Lara_Silver schreef:
In dit recente topic is veel informatie gegeven over de gangen en worden meteen een paar onterechte vooroordelen uit de wereld geholpen. :) [GP] Paso Fino's, staart??

Ik wil toch even voor de volledigheid vermelden dat er in bovengenoemd topic filmpjes staan van gangen van Peruaanse Paso's en Paso Finos (en dat zijn twee compleet verschillende rassen), en dansende paarden uit Costa Rica.
Neemt niet weg dat de gangen bij de Peruaanse Paso en de Paso Fino natuurlijk zijn en er bij de beste wil van de wereld niet ingetraind kunnen worden (goedschiks of kwaadschiks) , zoals sommigen in bovenstaand topic denken te moeten beweren.
Ik heb een keer op een IJslander getölt, en dat was echt een super gevoel.
Ik zou dan ook heel graag een keer op een Paso Fino of een Peruaanse Paso willen zitten...

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 14:33

Cassidy schreef:
Lara_Silver schreef:
In dit recente topic is veel informatie gegeven over de gangen en worden meteen een paar onterechte vooroordelen uit de wereld geholpen. :) [GP] Paso Fino's, staart??

Ik wil toch even voor de volledigheid vermelden dat er in bovengenoemd topic filmpjes staan van gangen van Peruaanse Paso's en Paso Finos (en dat zijn twee compleet verschillende rassen), en dansende paarden uit Costa Rica.
Neemt niet weg dat de gangen bij de Peruaanse Paso en de Paso Fino natuurlijk zijn en er bij de beste wil van de wereld niet ingetraind kunnen worden (goedschiks of kwaadschiks) , zoals sommigen in bovenstaand topic denken te moeten beweren.
Ik heb een keer op een IJslander getölt, en dat was echt een super gevoel.
Ik zou dan ook heel graag een keer op een Paso Fino of een Peruaanse Paso willen zitten...

Dankje voor de vervolediging! ;) De eerste pagina's zijn idd een beetje 'rommelig' maar vooral op de laatste 2 is veel info te vinden.

OT: wat een prachtig dier, hele mooie kleur ook. Ik vind een afscheidsceremonie helemaal niet overdreven! Deze hengst heeft zeer veel betekend in zijn leven en ik vind ook dat dat op een speciale manier herinnerd mag worden. :j En idd net als Gompie85 zegt, er is voor Bonfire die zelfs nog leeft al een standbeeld gemaakt vanwege zijn carrïere. Deze hengst heeft minstens, al dan niet meer in zijn leven bereikt, dus hij is zeker iets speciaals waard. :)

Keeltje135

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 17:27

prachtige hengst jammer dat ie dood is ..... :\
idd de afscheidsceremonie is helamaal niet overdreven..