. Dat laatste filmpje vind ik wel echt heel gaaf om te zien. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Dat laatste filmpje vind ik wel echt heel gaaf om te zien. 
Lara_Silver schreef:In dit recente topic is veel informatie gegeven over de gangen en worden meteen een paar onterechte vooroordelen uit de wereld geholpen.[GP] Paso Fino's, staart??
Cassidy schreef:Lara_Silver schreef:In dit recente topic is veel informatie gegeven over de gangen en worden meteen een paar onterechte vooroordelen uit de wereld geholpen.[GP] Paso Fino's, staart??
Ik wil toch even voor de volledigheid vermelden dat er in bovengenoemd topic filmpjes staan van gangen van Peruaanse Paso's en Paso Finos (en dat zijn twee compleet verschillende rassen), en dansende paarden uit Costa Rica.
Neemt niet weg dat de gangen bij de Peruaanse Paso en de Paso Fino natuurlijk zijn en er bij de beste wil van de wereld niet ingetraind kunnen worden (goedschiks of kwaadschiks) , zoals sommigen in bovenstaand topic denken te moeten beweren.
Ik heb een keer op een IJslander getölt, en dat was echt een super gevoel.
Ik zou dan ook heel graag een keer op een Paso Fino of een Peruaanse Paso willen zitten...
De eerste pagina's zijn idd een beetje 'rommelig' maar vooral op de laatste 2 is veel info te vinden.
En idd net als Gompie85 zegt, er is voor Bonfire die zelfs nog leeft al een standbeeld gemaakt vanwege zijn carrïere. Deze hengst heeft minstens, al dan niet meer in zijn leven bereikt, dus hij is zeker iets speciaals waard.