Vrouwen verkiezen paard boven partner

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Macusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 16:31

:j Ik geloof dat het echt zo is. Ik zou alleen nog voor een partner kiezen die mijn passie voor paarden deelt.

Honeys

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 16:31

:D

Ja hoor, ik hoef ook geen 3 tellen na te denken als m'n vriend me voor de keuze stelt. M'n paard is m'n alles, zou niet weten wat ik zonder paarden zou moeten doen. K zou dood ongelukkig zijn !

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 16:34

Zo is het ook bij mij hoor. Maar vriendlief heeft zelf ook jaren gereden, dus hij snapt het gelukkig wel :))

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 16:36

:+ Zo waar inderdaad :')

Anoniem

Re: Vrouwen verkiezen paard boven partner

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 16:38

Vreemd, dan ben ik zeker de enige die mijn paarden als paarden ziet en niet als poppen of liefdespartners.

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 16:39

[***] schreef:
Vreemd, dan ben ik zeker de enige die mijn paarden als paarden ziet en niet als poppen of liefdespartners.

we gaan ook heus niet naar bed met onze paarden hoor :D

Ik kan echt tot ontspanning komen als ik bij hen ben, terwijl manlief soms zo lastig kan zijn en er telkens een laag bij doet.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 16:41

tja ik had niet anders verwacht en overigens heel erg logisch....mannen :Z

doe mij maar een paard :D

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 16:44

Pfff, mijn vriend wist dat al 2 jaar geleden, daar is geen onderzoek voor nodig!
Bewijs:

Afbeelding
(getekend door hem uiteraard)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 16:45

Eponastable schreef:
we gaan ook heus niet naar bed met onze paarden hoor :D

Ik kan echt tot ontspanning komen als ik bij hen ben, terwijl manlief soms zo lastig kan zijn en er telkens een laag bij doet.

Dat zal best, maar ik vind het persoonlijk nogal ver gaan dat de partner er eerder uitgaat dan het paard.

uffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 16:46

Moesten ze daar een onderzoek voor maken :=

Dat is toch allang bekend :D :+

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 16:46

[***] schreef:

Nee hoor...ik vind het ook een denigrerend stukje...een paard is gewoon een paard en hoe dol ik ook op mn paard ben, mn vriend vind ik persoonlijk toch echt belangrijker. Maar hij gunt me mijn hobby, zoals ik hem ook zn hobby's gun en ik denk niet dat ik ooit hoef te kiezen van hem. Ik vind trouwens dat je een paard wel met heel veel 'opzadelt' door m een partnerrol toe te kennen....het is en blijft een dier..

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 16:47

haha, ik heb geen vriendje dus hoef ook niet te kiezen tussen paard en vriend.. :P maar, ik zou ook mn paard belangrijker vinden hoor, al zijn het niet eens mn eigen paarden O:)

cile205

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 16:48

Jaaaaaaaaaaa natuuurlijk!! wat heb je tegenwoordig nog aan het vent!!!! :Z

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 16:50

als mijn vriend mij voor de keuze zou stellen dan zou hij mijn hobby niet accepteren, en daarmee mij niet accepteren zoals ik ben
Simpel dus!

Ik accepteer zijn hobby, hij de mijne.

Dus tja...

het stukje vind ik ook denigrerend, maar aan de andere kant is het gewoon een kwestie van wederzijds accepteren

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 16:53

Alsof iedere amazone alleen maar knuffelt met haar paard..dat vind ik dus ook kul,typisch weer bedacht door een man.Dat laatste stukje zit meer waarheid in,paarden nemen je zoals je bent en als vrouw zijnde moet je tegenwoordig aan zoveel dingen voldoen dat het heerlijk is als iemand je neemt zoals je bent.

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 16:53

Ja vriendlief is ook belangrijk maar hoe vaak zegt men niet aan ons dames... je hebt de keuze of ik of je paard??
Ik denk dat ik niet de eerste ben die zoiets voorgeschoteld krijgt?
Paarden zijn voor mij als kinderen... je voedt ze, je maakt de stallen proper, je wast ze... enz.

Edit: dit kan natuurlijk op zéér professioneel vlak anders zijn... Als topruiter zal je niet dezelfde reacties hebben...(denk ik)

SillyB

Re: Vrouwen verkiezen paard boven partner

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 16:55

Ania, hoe geweldig :')
Maar bij mij is de titel ook zeker waar :j

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 16:56

ook ik vind dit stukje aan de ene kant denigrerend, aan de andere kant ook weer niet...

ik heb de laatste tijd een echt k*t situatie thuis en vind het dan heerlijk om naar m'n paardje te gaan heerlijk te ontspannen..
als mijn vriend mij zou vragen om te kiezen kies ik voor m'n paard.
MAAR dit komt simpel weg omdat hij dan

A:mijn hobby dus mij niet acsepteerd zo als ik ben.
B: mijn paard kan zelf zijn eten niet pakken,zijn stal uit mesten en zich zelf buiten zetten en verzorgen.
ik weet heel zeker dat mijn vriend kan, Koken,douche etc etc
dus ja dat is mijn reden dat ik voor m'n paard en niet voor hem kies.
maar zou hij op sterfen liggen ja sorry paardje maar dan gaat vriendlief voor....
ik weet nog dat hij in het ziekenhuis lag m'n vriend.. en ik wilde niet weg naar de paardjes ik regelde wel iemand nou m'n vriend heeft de verpleging mij naar huis laten sturen..
want k koos toch echt wel voor hem.

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 17:00

Mijn ex heeft me voor de keuze gezet, paard weg of ik weg.
Ik zei gelijk dat hij op kon zouten :Y)
mijn pony was toen al 27 en hij begreep niet dat je die niet weg kon doen.

Sin

Goh.. dat zou toch wel een dilemma zijn als ik moest kiezen tussen vriend of paard. Maar 't feit dat mijn partner mij voor de keuze moest zetten zou voor mij al reden genoeg zijn om een einde te maken aan de relatie.
Iemand voor een keuze zetten (mij of die persoon of dat paard) is sowieso fout in een relatie.

Ooit heb ik wel een relatie kunnen beïndigen door met paarden te beginnen. Ik besefte plots dat er meer in het leven was en dat ik hem niet nodig had. ;)
Nu vind ik het moeilijk om gelukkig te zijn met mijn paardje als het met mijn partner niet volledig snor zit.
Dus relatie komt wel voor paardje, tenzij het paardje een issue wordt. ;)

Niniane

Zeer waar.
Partner zal wel degelijk belangrijk zijn maar als je van je partner moet kiezen tussen hem en de paarden dan heeft hij duidelijk niet het beste met je voor.

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 17:01

Mijn paard was er eerder dan mijn vriend en mijn paard blijft ook nog lang nadat mijn vriend er eventueel niet meer zou zijn. Andersom is dat echter niet het geval. Niemand garandeert dat als jij je paard weg doet vanwege je vriend, dat hij bij je blijft.

Nee hoor, hij accepteert mij mèt paard en anders maar niet. Net zo goed dat ik dingen van hem accepteer.

KvE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 17:01

haha arme mannen :(:)

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 17:02

Compromissen sluiten door bijvoorbeeld op de tijd te letten is overigens een hele andere discussie :D.

KhivkJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 17:02

de waarheid is hard hè mannen?

_/-\o_