Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Dat kan ik niet snappen, dat gaat een keer fout en dan heeft de hond het in dit geval gedaan, terwijl de mens hier toch de grootste boosdoener van is. Die had immers al dit leed kunnen voorkomen.
En nu zijn de dieren de pineut.
Hopelijk komt hij er wel bovenop.

Wesseltje schreef:Janine1990 schreef:Verstandig dat de hond is ingeslapen, als honden 1 keer bloed proeven....
Dit is zo achterhaald........ zou me maar eens verdiepen in hondengedrag..
als ik 1 x heb gevochten uit zelfverdediging betekent dat toch niet dat ik het vaker ga doen, tenzij ik in de zelfde situatie terecht kom?
Eens zal de eerste keer zijn en dat kan bést deze keer zijn geweest. Muzefee schreef:Hoe kan jij nou zeggen 'het zal waarschijnlijk niet de eerste keer zijn' als je er niet bij was en de hond in kwestie niet kent.Eens zal de eerste keer zijn en dat kan bést deze keer zijn geweest.
Volgens mij geeft niemand hier het veulen de schuld, want in dit geval zijn de eigenaren verantwoordelijk voor de daden van de dieren, ongeacht dat nou met opzet of per ongeluk gebeurd.
manishdra schreef:Ik vind het een sneue samenloop van omstandigheden met een zielige afloop. Maar ik vind ook dat honden niet in een stal horen te komen. Hoop dat het veulen er geen trauma aan overhoudt
Mijn hond is waarschijnlijk niet meer te vertrouwen! Ze heeft wel eens aan een wondje van mji gelikt (= bloed proeven= gevaarlijke hond!) Daarnaast eet ze vers (en ook hele kuikens) en heeft ook ooit achter ganzen aan gezeten en een dood hertje gevonden in het bos.
MOet haar maar laten inslapen dan...
(just kidding...) Janine1990 schreef:Hoe kan ik dat zeggen?
Heel simpel, een hond laat je niet zomaar inslapen....
.
er zijn honderden bullachtige honden afgemaakt om hun uiterlijk, niet gedrag.lifaya schreef:de eigenaar van het veulen moet ervoor zorgen dat er niks naar binnen kan! Het kan altijd mis lopen!