Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Stennisje schreef:Het beest heeft heel de weg geen stap verkeerd gezet, Lies.
Het is gewoon een stom ongeluk dat het hoofdstel af ging.
Stennisje schreef:Het beest heeft heel de weg geen stap verkeerd gezet, Lies.
Het is gewoon een stom ongeluk dat het hoofdstel af ging.
Evelyne79 schreef:Jeetje, hoe kan het gebeuren dat het hoofdstel afging?
Gelukkig is is het allemaal goed afgelopen
Lucy_1 schreef:Weet ik.... Hij is goed beleerd daar ligt het niet aan, maar ervaring heeft de hengst niet... En ervaring hebben de eigenaren ook niet volgens mij, ook al hebben ze een aantal keren met hem gereden. Dat weet jij ook heel goed. Het ligt overigens niet aan het paard hoor, dat weet ik ook wel....
MissBenthe85 schreef:uuh Lucy_1, ik snap dat je haar kent en begrijp je punt.
Maar volgens mij is het duidelijk dat het hier om een stom ongeluk gaat waarbij het hoofdstel is afgeschoven. Dit heeft weinig te maken met men ervaring en dus is het niet echt passelijk van je om haar gelijk af te schilderen als een slechte koetsier!
Daarbij, als zwangere ben je niet verplicht om 9 maanden thuis te blijven hoor. Het leven gaat gewoon door hoor en er zijn genoeg vrouwen die dan hun hobbie blijven uitoefenen en dat is hun goed recht ook.
teriema schreef:Evelyne79 schreef:Jeetje, hoe kan het gebeuren dat het hoofdstel afging?
Gelukkig is is het allemaal goed afgelopen
Kan snel gebeuren bij paarden die veel manen hebben. Door dit bericht zal ik ook mijn hoofdstel weer vast zetten met een vlecht en veter er door. Ben daar de laatste tijd ook wat laks mee.
Gelukkig is het met iedereen goed afgelopen.
sloffiee schreef:je bent als zwangere geen gehandicapte.. om het zo te zeggen , waarom zou je niet op een kar kunnen zitten. tja dat is gewoon mijn mening gelukkig is het met het beestje en de kleine pop goed afgelopen ! en ook met de eigenaar