WinBinChes schreef:Ja en, wat maakt dat uit. Ik snap niet dat jullie je daar zo druk om kunnen maken.
Ik maak me daar totaal niet druk om, circus is circus, in een tent of Las Vegas

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xx_Horsiex schreef:Grappig dat men altijd op Anky afgeeft terwijl Sjef de gene is die zo hoog van de toren blaast.
kazary schreef:Als wij ons willen selecteren voor een kampioenschap moeten we ook eerst de selecties rijden. Rust of druk programma kijkt ook niemand naar. Heb je wel de rust nodig dan weet je dat je nooit een kans krijgt om je eventueel te kunnen plaatsen. Simpel.
Zo is dat in de hogere sport ook de regel. Zou een onbekendere ruiter dit vragen zou iedereen zeggen, pech zo is de regel. Maar omdat het Anky is moeten de (eigen gemaakte) regels maar even wijken?
Ze zal vast die Wildcard wel krijgen en dat is dan echt niet eerlijk.
Uweiss schreef:ik ben het wel met julie eens.
anky en sjef zijn geen uitzondering voor regels.
maar ik denk dat ze wel aan start komt.
De organisatie wil haar er graag bij hebben en dat snap ik.
ik las net de reacties en b.v. zei iemand dat het haar tegen viel van anky.(geen persoonlijke aanvalling ofzow hoar!)
maar vorig jaar had Imke Schellekens-Bartels ook niet genoeg punten om met Sunrise aan start te komen en rekende ze eigenlijk ook min of meer op een wildcard. Die ze ook kreeg.
__Elizabeth schreef:Uweiss schreef:ik ben het wel met julie eens.
anky en sjef zijn geen uitzondering voor regels.
maar ik denk dat ze wel aan start komt.
De organisatie wil haar er graag bij hebben en dat snap ik.
ik las net de reacties en b.v. zei iemand dat het haar tegen viel van anky.(geen persoonlijke aanvalling ofzow hoar!)
maar vorig jaar had Imke Schellekens-Bartels ook niet genoeg punten om met Sunrise aan start te komen en rekende ze eigenlijk ook min of meer op een wildcard. Die ze ook kreeg.
Het valt me niet tegen van ankjy dat ze om een wildcard vraagt.. Maar de manier waarop, tenminste hoe die op mij overkomt.
Ik vind wel dat anky aan de start moet komen maar wel volgens de regels.
Ze had het mischien beter moeten plannen?!
Want alle andere paarden zijn wel naar de selecties geweest en die hebben ook de OS gelopen dus waarom salinero niet?
Natuurlijk snap ik dat hij rust verdient maar hij had die ene selectie dan ook nog wel kunnen lopen
bambam99 schreef:Wildcards zijn in de topsport heel normaal. Kijk maar naar tennis bijvoorbeeld. Iemand krijgt een startplaats vanwege uitzonderlijke prestaties of gewoon omdat de organisatie iemand er graag bij wil hebben voor een mooiere wedstrijd, ook voor het publiek.
Er om vrágen is wat anders natuurlijk, das nie zo netjes nie
Uweiss schreef:ja je heb gelijk, het wordt op een arogante manier bescheven, maar ik bedoel vorig jaar wijkte imke ook aan die regls. maar toen werdt het veel "positiver" bescheven. ik dit bedoel ik ook niet als aanvalling !
Cassidy schreef:Als die wildcard regel er is, waarom zou die niet voor Anky mogen gelden? Zoals ik het lees, willen ze juist de regels volgen?
En ik denk echt niet dat Anky er zo zwaar aan tilt als ze niet zou mogen starten. Die heeft tegenwoordig andere dingen aan haar hoofd, en andere sportieve uitdagingen....
Citaat:„Dat is Sjef z'n schuld”, reageerde Van Grunsven zaterdag gespeeld vinnig. „Vroeger was het één wedstrijd.” Haar man en trainer Sjef Janssen maakte zich indertijd sterk voor de regelwijziging. Die mag van hem nu onmiddellijk weer worden geschrapt. Het drukke programma van het Brabantse dressuurechtpaar biedt namelijk geen mogelijkheden voor uitwijkplaatsen.
„Salinero is momenteel niet vol in training. Neumünster komt voor hem te vroeg. We gaan nu eerst naar Florida en tijdens Göteborg zit ik in China”, lichtte Janssen de problematiek toe. Licht dreigend vervolgend: „Als ze haar in Las Vegas niet laten starten dan gaan we niet. Maar een organisatie is er alleen bij gebaat dat de besten starten.”