Een jaar lang gratis paardrijden of les van Anky of Jeroen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Thats_Me

Re: Een jaar lang gratis paardrijden of les van Anky of Jeroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 13:53

Waarom moet anky persé les geven aan iemand die al hoog rijdt?

Ook beginners kunnen veel van haar leren :j ze heeft er de kijk op en kan iedereen tips geven waar ze mee aan de slag kunnen. Maakt niet uit welk niveau je rijdt.

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 14:04

Ja maar op het goede been leren lichtrijden kun je ook van iemand anders leren! :D

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 14:06

Maar ze kan veel gerichtere tips geven aan iemand die met een vast paard op een iets hoger niveau traint.

Ze heeft er zeker kijk op, maar vele instructeurs kunnen een beginner fijn leren rijden. Zij kan echt de puntjes op de I zetten..

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 14:10

shan schreef:
Ja maar op het goede been leren lichtrijden kun je ook van iemand anders leren! :D

Ja en? Is toch gaaf dat je als beginnern kan zeggen dat je van Anky les hebt gehad :D Of je dan leert lichtrijden of een de wissels om de pas maakt toch totaal niet uit. Dat je pas begint met rijden of het weer gaat oppakken betekent toch niet dat je nog nooit van Anky gehoort hebt en het daardoor niet leuk is les van haar te krijgen ;)

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 14:21

Nou ja, ik hoop in ieder geval niet dat er allerlei mensen een proefles gaan nemen alleen om deze reden en die je dus verder nooit ziet.
Laatst bijgewerkt door shan op 18-01-09 14:25, in het totaal 1 keer bewerkt

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 14:23

Anky leert je echt niet in een lesje wissels om de pas ;)

Het is leuk om te kunnen zeggen misschien, maar ik blijf erbij dat het weinig meerwaarde heeft.

Annemiekbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 14:26

Kan natuurlijk altijd m'n oppas meisje er heen sturen en als ze dan wint dat ik die les krijg en zij gewoon 'les' van mij krijgt :+ Daar heeft zij net zo veel aan dan van anky :P
haha gekheid... ik ben het met xx_irisje eens... ik denk ook dat het weinig meerwaarde geeft!

jupio

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 15:34

Het idee is inderdaad wel leuk, maar de vraag is of de paardensport nog wel zoveel moet groeien in Nederland. Aan de andere kant; ik zou het iedereen gunnen *D

Mousmous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 15:41

Wordt er een leuke actie georganiseerd en ja hoor, een hoop gezeur erover. Begrijp niet dat er niet positief op deze actie gereageerd kan worden, je hoeft er niet aan mee te doen hoor. Anky heeft ook fans bij de beginners. Daar maak je zo iemand helemaal gelukkig mee als ze dan een keer bij Anky mogen lessen. En er wordt vergeten dat Anky alles maar dan ook alles weet wat betreft de basis. En dat is voor iedere ruiter interessant, zeker voor de beginnende ruiter.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 16:19

Dankjewel dat je onze meningen af doet al gezeur!
Bijzonder vriendelijk van je.

Ik zou jou reactie ook zo af kunnen doen. Maar goed het is jou mening en ik heb gewoon een andere!

ILoveMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 16:29

Dus je kan (waar dan ook) gewoon ergens op een manege een proefles nemen, maakt niet uit hoe goed je kunt rijden. En dat mag ook met je eigen paard, of moet dat persee op een manegepaard? En dan moet je vermelden bij je manege dat je mee wilt doen aan die actie ofzo? :+ KNHS.nl doet het niet bij mij op een of andere reden.. :+

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 17:32

En goed Nederlands is ook weer onmogelijk:
Door deel te nemen aan de actie 'Een jaar lang gratis paardrijden' ga je akkoord met onderstaande voorwaarden:

1. Deelnemers kiezen zelf een FNRS Ruitersportcentrum
2. De deelnemer boekt en betaald een proefles op een FNRS Ruitersportcentrum
3. Deelname aan deze actie is geheel voor eigen risico
4. Deelnemers aan deze actie zijn niet in het bezit van een FNRS Ruiterpaspoort
5. Iedere deelnemer mag slechts 1 deelnameformulier invullen en opsturen
6. De uitslag van de hoofdprijs wordt bekend gemaakt op Horse Event 2009, de overige prijzen op www. knhs.nl
7. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd

Puntje 2, De deelnemer betaald de les. Erg slordig hoor :(

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 18:08

Maak je nu grapje of meen je het serieus Germie???
Aan je smile te zien meen je dit echt.

CoJohanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 18:12

Ik snap het ook niet zo goed hoor, als je graag wil paardrijden dan ga je toch? En als je het wel leuk lijkt maar heel veel andere dingen net zo leuk ga je waarschijnlijk niet paardrijden. Kan je toch net zo goed een jaar lang gratis paardrijden onder manegeruiters verloten die al rijden? Die zijn er waarschijnlijk nog veel blijer mee!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 18:14

Die zpelvaut staat er dus echt op de site hoor. En ik vind dat bijzonder slordig. Dat gewoon gerenomeerde bedrijven e.d. niet de moeite nemen om gewoon foutloos Nederlands op hun sites te zetten. Dit is niet een slordig typefoutje, maar een duidelijke spelfout.
Laatst bijgewerkt door germie op 18-01-09 18:17, in het totaal 1 keer bewerkt

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 18:14

ik rij al 30 jaar maar heb echt geen ruiterpaspoort, heb ook nog nooit op een manege gereden, ik kom dus in aanmerking ;) mag ik dan reining les van Anky :+

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 19:28

Ik rij al 23 jaar, en nu sinds 1 jaar op een FNRS manege, dus ruiterpaspoort en mag niet mee doen. Flauw hoor!

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 07:07

Leuk bedacht, maar dan moet je eerst nog een manege vinden waar je terecht kan, want de meeste goeie manege's hebben al ellenlange wachtlijsten. Naar mijn idee zijn er dus al genoeg mensen die paardrijden; al meer dan de FNRS manege's aankunnen. Onzinige actie dus wat mij betreft... :)

LOCA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 23:10

Wat maakt het nou uit dat een beginnende ruiter les krijgt van anky? En stel nu dat ik ineens een les op circuit kan krijgen van Robbert Doornbos> Tja dat is dan ook niet eerlijk want ik heb helemaal geen race ervaring, immers kan robbert mij niet gelijk leren om met 150 km met een F1 auto door de bocht te gaan. Dan zouden hier dus alleen mensen in aanmerkingkomen die al kunnen racen, dat is dus ook niet eerlijk.

Mousmous

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 14:47

Groot gelijk Knor. Ik ben blij dat er een meisje is die heel blij is met de prijs die ze gewonnen heeft. 7 jaar en dan een jaar lang les op de manege. Super. ik weet zeker dat dat meisje ook heel blij was geweest als ze een les bij Anky had gemogen. Wat maakt het uit, als Anky je idool is dan vind je dat fantastisch. De meesten vinden het al super als ze daar alleen al een kijkje op de stal mogen doen.