Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
CarolShadow schreef:Als eigenaar zou ik grof gezegd blij zijn als het zo gebeurd.
Je ziet het niet aankomen, geen lijdensweg voor het dier, waarbij jij ook maar afwacht en teveel gaat stressen.
Voor beide partijen geheel onverwacht, maar des te fijner.
Sterkte voor de eigenaar en de personen die erbij waren.
IndianLady schreef:Ze bedoelt de manier waarop. Geen gesleur met je paard van DA naar DA, geen pijn enz. Gewoon boem ineens weg.
Misschien een beetje onhandig opgeschreven, maar wel goed bedoeld.
Billy schreef:IndianLady schreef:Ze bedoelt de manier waarop. Geen gesleur met je paard van DA naar DA, geen pijn enz. Gewoon boem ineens weg.
Ja, dat is net wat je wilt horen als een van je toppaarden dood neergevallen is....
Het spijt me, maar ik kan hier echt geen begrip voor opbrengen....
Billy schreef:IndianLady schreef:Ze bedoelt de manier waarop. Geen gesleur met je paard van DA naar DA, geen pijn enz. Gewoon boem ineens weg.
Ja, dat is net wat je wilt horen als een van je toppaarden dood neergevallen is....
Het spijt me, maar ik kan hier echt geen begrip voor opbrengen....
, maar het was imo erger geweest als het dier een been had gebroken en nog een eind pijn had moeten doorstaan.... Denk dat het ook daarop was bedoeld.
hanny_jelke schreef:vreemd dat het dier zo in zakt
denk dat dit een eng monent is voor de eigenaar maar wel de minst pijnlijke manier van overlijden

IndianLady schreef:[/quote]Ik zou meteen tekenen dat de mijne zo mochten heengaan...