Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neroo schreef:Ik meen dat een overkapping wel gewoon toegestaan is?
Wij hebben paar maandjes terug deze overkapping gebouwt, en ik wou hem eigenlijk wat dichter hebben, dat stukje rechts dus iets verder doorgetrokken. Maar dat is niet toegestaan want dan lijk het teveel op een stal.![]()
Maar zoiets is schijnbaar dus wel toegestaan
Kendra schreef:Klopt! Overal staan nu van die lelijke semi-verrijdbare 'stallen' die nóóit meer van hun plek komen. Ik ben benieuwd wat straks wél mag!
Jammer trouwens dat het eerst -15 moet zijn voordat dit een keer doordringt tot bestuurlijk Nederland.
joyce B schreef:Zelfs een trailer die de klep open heeft kunnen ze soms nog moeilijk over doen...
_rosita_ schreef:Onder het mom van je hebt nu de mogelijkheden stallen te bouwen, dus bij langer dan 5 dagen achter elkaar zeikweer, paard op stal, zodat het niet in de modder kan staan... Zie dat soort dingen in de toekomst er nog wel van komen.
Baileys schreef:_rosita_ schreef:Onder het mom van je hebt nu de mogelijkheden stallen te bouwen, dus bij langer dan 5 dagen achter elkaar zeikweer, paard op stal, zodat het niet in de modder kan staan... Zie dat soort dingen in de toekomst er nog wel van komen.
Paar Stelconplaten erin en dat probleem is ook weer opgelost.
En een schuilstal is imo meer een in-en-uitloop, iets zonder deuren iig.
_rosita_ schreef:Ik vind het ook een erg fijn plan!
Ik zou graaag een schuilstal iets willen, al is het alleen maar voor mijn gemoedsrust.
Maaaaaaar, waar ik een beetje bang voor ben is idd de 'ophokplicht' die Arabesk aanhaalt. Onder het mom van je hebt nu de mogelijkheden stallen te bouwen, dus bij langer dan 5 dagen achter elkaar zeikweer, paard op stal, zodat het niet in de modder kan staan... Zie dat soort dingen in de toekomst er nog wel van komen.