...dat van dat verwaarlozen natuurlijk, inslapen lijkt me ook het beste optie dan. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
...dat van dat verwaarlozen natuurlijk, inslapen lijkt me ook het beste optie dan.
Emster schreef:Ik weet wel van wie die wei is en ik ga aan die eigenaar van die wie vragen wie die verzorgster was.
In 1 week heb ik die verzorgster maar 2 keer gezien, eerste keer om alles aan de kant te vegen en de tweede keer om 2 kleine bieten neer te leggen.
Vroeger ging ik er iedere dag naartoe.
Het was een schattige schetlander met veel ste lange hoefjes:( en een Welsh achtige die harstike dun was en niet fatsoendelijk kon lopen en al heel vaak bijna! was uitgegleden.
Ik en een vriendin wilde al heel vaak de dierenbescherming bellen maar de moeder van een vriendin van ons die zei dat er al iemand heel vaak had gebeld, dus hadden we het maar niet gedaan. Als ik de eigenaar van de wei niet meer zie dat ga ik eens bij de beauty salon langs want daar blijkt de eigenares te wonen.
Als ik wat weet krijgen jullie het gelijk te horen.
P.S. Ik wist eerst de naam van de schetlander maar die ben ik alweer vergeten. Ik hoop dat ik erachter kom wie die eigenaares is.