Dierenarts laat ernstig verwaarloosde pony inslapen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Madeliefjeee

Re: Dierenarts laat ernstig verwaarloosde pony inslapen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 18:27

Wat zielig :( ...dat van dat verwaarlozen natuurlijk, inslapen lijkt me ook het beste optie dan.

anneliesjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 21:05

idd geerke! blijven belle tot ze er dood en dood ziek van worden!

zelf woont hier ook zo'n iemand in de beurt, 3 shetlanders staan er, elkedag geef ik ze water en eten sochtens en savonds.
ik en me vriendin hebben al vaak de dierenbescherming gebeld maar hun reactie was 'nou zou slecht zien ze er niet uit'
nee vint je het gek als wij ze elkedag voeren, blijkbaar moet een paard er helemaal uitgehongerd uit zien wil er actie ondernomen worden... zwaar triest deze mensen :(:)

ladolcevita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 02:02

Emster schreef:
Ik weet wel van wie die wei is en ik ga aan die eigenaar van die wie vragen wie die verzorgster was.
In 1 week heb ik die verzorgster maar 2 keer gezien, eerste keer om alles aan de kant te vegen en de tweede keer om 2 kleine bieten neer te leggen.
Vroeger ging ik er iedere dag naartoe.
Het was een schattige schetlander met veel ste lange hoefjes:( en een Welsh achtige die harstike dun was en niet fatsoendelijk kon lopen en al heel vaak bijna! was uitgegleden.

Ik en een vriendin wilde al heel vaak de dierenbescherming bellen maar de moeder van een vriendin van ons die zei dat er al iemand heel vaak had gebeld, dus hadden we het maar niet gedaan. Als ik de eigenaar van de wei niet meer zie dat ga ik eens bij de beauty salon langs want daar blijkt de eigenares te wonen.
Als ik wat weet krijgen jullie het gelijk te horen.

P.S. Ik wist eerst de naam van de schetlander maar die ben ik alweer vergeten. Ik hoop dat ik erachter kom wie die eigenaares is.

net die reclame die op het moment op de radio is; bijna... Voortaan maar gewoon bellen he. Dan hoor je daar wel of er al gebeld is ja of nee. En hoe meer mensen er bellen des te beter toch? En hebben jullie dan niet zoiets gehad van; laat ze eens opschieten bij de LID? ik pak nu de telefoon? Zijn jullie dan helemaal niet meer wezen kijken bij die beestjes? ;(

iertje2valen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 09:53

Emster schreef:
De dierenbesscherming vond het onbelangrijk of zoiets. Er was al iets van 3 of 4 keer gebeld.

Maar dat is dan toch raar, dat ze eerst die meldingen in de wind slaan. En uit eindelijk is het diertje de dupe. Het diertje is van het begin af aan natuurlijk al de dupe, maar nu helemaal ;(

iertje2valen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 09:56

Maar dan vraag ik me af hé. Als ik zo een pony zou zien staan. Zou ik persoonlijk elke dag wat voer gaan brengen, alleen maar voor mijn eigen gevoel. Heeft niemand dit gedaan? Want als de dierenbescherming er niks aan doet als je belt, moet je er toch zelf wat aan doen lijkt mij?

Nens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 21:01

Ernstig!!

Als je zo met dieren omgaat, heb je echt een zieke geest!! :(

Kan gewoon niet! _-:(