Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
GJ9 schreef:Het lijkt me het meest logisch als ze bij je thuis langskomen, want ze vragen om je woonplaats, het duurt een paar maanden, en het gaat om tientallen paarden...
eilleen333 schreef:Wel grappig dit, gezien het feit dat vaak het probleem bij de eigenaar ligt, en niet bij het paard...
mantha81 schreef:Maar bij een getraumatiseerd paard zoals de mijne (niet door mij) Is het voor de eigenaar best moeilijk het paard te veranderen. Ik weet dan ook niet zeker of echt alle problemen door de eigenaar komen....Ik doe echt mijn best, en er is al veel veranderd maar haar gedrag op stal krijg ik maar niet veranderd...Ligt het dan echt zo erg aan mij???
foxy80 schreef:ik heb ook heel raar opgekeken met mijn merrie die als 'doodbraaf' stond aangeschreven toen er opeens een hoef voor mijn neus verscheen terwijl ik in de piste stond
er ging pas echt goed een lampje branden toen ik de laatste eigenaar wist te traceren, ze had daar een kind in het gezicht getrapt...
chipieke schreef:Helaas doen ze dit een half jaar te laat... Ik had echt een monsterpaardje, daar hadden ze wel wat aan kunnen beleven!
Ik heb toch een mail gestuurd voor 1 van mijn eigen paarden, als daar iets van komt ben ik benieuwd!
Liezel1 schreef:Zou dat niets zijn voor Bob, het paard van Lia?
Die mutileerde zichzelf. Heeft ook nog een artikel over in de bit gestaan.