Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
rumay schreef:Ja dat is zo maar het wordt steeds vroeger dat ze worden geboren en zoals je ook kan lezen is het een soort sport willen ze straks 2 veulens in 1 jaar(met een beetje pech/mazzel kan het net)
Romy18 schreef:waarom zou ie nu de wei niet op kunnen dan? gewoon n dekentje op en buitenspelen!

Pion schreef:Een veulen en dan al met deken op?
Diablo schreef:Pion schreef:Een veulen en dan al met deken op?
Daar krijgt ie niets van hoor.
) zou ik een veulen liever 'natuurlijk' laten. Dekens krijgen ze later nog genoeg op. 

Pion schreef:Nee, maar het is niet natuurlijk. Voordat we beginnen met onze poespas (niets mis mee overigens) zou ik een veulen liever 'natuurlijk' laten. Dekens krijgen ze later nog genoeg op.
Maargoed, nu met het manipuleren van hengstigheid zijn er eigenlijk niet zo heel veel andere mogelijkheden...
Cayenne schreef:Pion schreef:Nee, maar het is niet natuurlijk. Voordat we beginnen met onze poespas (niets mis mee overigens) zou ik een veulen liever 'natuurlijk' laten. Dekens krijgen ze later nog genoeg op.
Maargoed, nu met het manipuleren van hengstigheid zijn er eigenlijk niet zo heel veel andere mogelijkheden...
Liever een dekentje op en lekker naar buiten in de frisse lucht (wanneer het weer dit toelaat), dan een aantal maanden in de box lijkt mij.
Maar dat hebben ze op deze stal volgens mij wel prima geregeld hoor
Pion schreef:Nee, maar het is niet natuurlijk. Voordat we beginnen met onze poespas (niets mis mee overigens) zou ik een veulen liever 'natuurlijk' laten. Dekens krijgen ze later nog genoeg op.