Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Elke gemeente/stad een mooi vuurwerk waar mensen dan heen kunnen. peehtje schreef:Nimmy : Jou paarden zijn er dus ook aangewend. En als de grond vlak is, dan kan er weinig gebeuren, maar veel weilanden zijn met dit weer niet mooi vlak.

Lovely1 schreef:GraagElke gemeente/stad een mooi vuurwerk waar mensen dan heen kunnen.
..
want dat heeft weinig met vuurwerk te maken
Inujojo schreef:En wie moet al dat vuurwerk gaan betalen als het op gezette plekken moet gaan gebeuren? Overheid gaat dat echt niet doen en de gemeente heeft daar ook geen geld om pakweg 2000 euro de lucht in te schieten, ik hoop tenminste dat ze hun geld aan iets beters besteden.
Ik wil oud en nieuw in mijn eigen huis kunnen vieren en daarna gewoon lekker mijn vuurpijlen kunnen afschieten, ik wil niet in het dorp staan koukleumen met mensen die ik allemaal niet ken, ge-zel-luhg..
. Ik wil met oud en nieuw mijn eigen huis veilig uit kunnen lopen zonder dat er prullenbakken brand gestoken worden.
, helaas verpesten die het voor de rest.
Maar dat kun je ook georganiseerd per dorp doen.
, het MAG.
JoviBan schreef:Ik heb de petitie ondertekend.
Niet vanwege mijn paarden, want die worden er niet anders van en lopen lekker veilig achter mijn huis.
Ik ben wel voor afschaffing van het hele vuurwerkgebeuren zoals dat nu gaat. Met name de rotjes en andere ongein.
Siervuurwerk in de verte kan ik nog wel van genieten (rond middernacht, tezamen met m'n paarden).Maar dat kun je ook georganiseerd per dorp doen.
JoviBan schreef:Ik heb de petitie ondertekend.
Niet vanwege mijn paarden, want die worden er niet anders van en lopen lekker veilig achter mijn huis.
Ik ben wel voor afschaffing van het hele vuurwerkgebeuren zoals dat nu gaat. Met name de rotjes en andere ongein.
Siervuurwerk in de verte kan ik nog wel van genieten (rond middernacht, tezamen met m'n paarden).Maar dat kun je ook georganiseerd per dorp doen.