hoop dat ie het goed gaat doen onder zijn nieuwe ruiter
! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
!
Sammie schreef:Misschien wel verstandig om dan niet gelijk te gaan roepen dat er nergens standfoto's beschikbaar zijn. Want ik kan ze zo in de Ids terugvinden en ander wel via kwpnstallion.com.
Maar jij roept dat je geen standfoto's van hem kan vinden via google. Er zijn meer bronnen dan google. En een hh mag toch nog altijd zelf weten welk materiaal en info hij geeft over zijn/haar hengst. Persoonlijk zie ik de hengst irl, en in een folder liever een fijne (recente) rijfoto en een recente standfoto, maar ik ga niet speculeren als een hh dat niet op z'n internetsite zet. Er zijn méér bronnen.
[***] schreef:Klassiek en vos komt nog wel eens in![]()
Deze ruiterwissel draagt er vast aan bij.
Ik vind het een fijn dier.

uletje schreef:[***] schreef:Klassiek en vos komt nog wel eens in![]()
Deze ruiterwissel draagt er vast aan bij.
Ik vind het een fijn dier.
Klassiek?? Dat is deze hengst toch niet?? Het is een moderne langgelijnde hengst!? Toch?
Maar inderdaad een heel fijn dier, heb er ook een heel fijn merrieveulen van lopen (mv Fürst Heinrich) Niet het mooiste model maar waanzinnig lopen! Ik hoop dat de hengst zich nu een beetje in de kijker gaat lopen en Gert Willem van Norel (wéér) gelijk krijgt met deze hengst. Wanneer gaan de grote kwpnmannen in hem geloven??
En vos is ie.NatasjavE schreef:uletje schreef:Klassiek?? Dat is deze hengst toch niet?? Het is een moderne langgelijnde hengst!? Toch?
Maar inderdaad een heel fijn dier, heb er ook een heel fijn merrieveulen van lopen (mv Fürst Heinrich) Niet het mooiste model maar waanzinnig lopen! Ik hoop dat de hengst zich nu een beetje in de kijker gaat lopen en Gert Willem van Norel (wéér) gelijk krijgt met deze hengst. Wanneer gaan de grote kwpnmannen in hem geloven??
Hij heeft niet zo'n afzak kontje.En vos is ie.
Vindt het ook een hele mooie jongen.

youngster schreef:Geweldig dier. Kan niet anders zeggen. Diederik staat er heel mooi op!
Gaat helemaal goed komen!
Als hij hem ook nog eens fijn gaat rijden ...!

! Ben ook erg benieuwd!
We waren daar gewoon
youngster schreef:Ik heb geen foto's hoor. Sjoert ook niet.We waren daar gewoon
Die 2 zijn onafscheidelijk haha...