Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
_Zsazsa_ schreef:Ik vind het dom dat ze een fries meer uithoudingsvermogen willen geven. Hou het kfps gewoon zoals het is..
Ik vind de arabo's namelijk zelf een ras apart. We hebben er nu 4 op stal gehad, ze zijn bloedmooi, lief, meerwerkend en kunnen goed bewegen. Ik houd niet van friezen, daarom vind de ik de arabo een oplossing voor mensen die ook iets aparts willen.
Zie niet in waarom de arabo's altijd zo afgezeken worden omdat er veel fries bloed in zit.. ik zie er trouwens liever wat minder fries in en wat meer arabier..
Vind het geen verkrachting van een ras, vind juist dat ze er een nieuw ras van moeten maken, dat verder niks met het kfps of avs stamboek te maken heeft..
Ik vind het nieuwe regelement overigens niet heel veel beter dan het oude..

kawe schreef:heee, mensen er is een al een stamboek voor arabo friezen staad in het (PAARD & SPUL editie 12 jaargang 7 2008)
het EAFS staad voor E:EUROPEES A:ARABIES F: FRIEZEN S:STAMBOEK
GR arabo.Friezen fan
horseyfries schreef:Nee joh, hoe kom je erbij? Ze lopen Prix st georges en Grand Prix zonder galop
Ik zie het al helemaal voor me!!
helemaal mijn ding. Ik zou het jammer vinden als ze de fries op zich zouden gaan veranderen, laat een fries een fries en een arabier een arabier...maaarrr een "nieuw" ras/product...arabofries? ben ik helemaal voor
kawe schreef:_Zsazsa_ schreef:Ik vind het dom dat ze een fries meer uithoudingsvermogen willen geven. Hou het kfps gewoon zoals het is..
Ik vind de arabo's namelijk zelf een ras apart. We hebben er nu 4 op stal gehad, ze zijn bloedmooi, lief, meerwerkend en kunnen goed bewegen. Ik houd niet van friezen, daarom vind de ik de arabo een oplossing voor mensen die ook iets aparts willen.
Zie niet in waarom de arabo's altijd zo afgezeken worden omdat er veel fries bloed in zit.. ik zie er trouwens liever wat minder fries in en wat meer arabier..
Vind het geen verkrachting van een ras, vind juist dat ze er een nieuw ras van moeten maken, dat verder niks met het kfps of avs stamboek te maken heeft..
Ik vind het nieuwe regelement overigens niet heel veel beter dan het oude..
ik rij zelf ook een arabo fries ik vind het wel fijn dat de arabo fries is uitgevonden zit tog iets meer pit in dan bij somigge friezen ik rij dan wel bij een fokker in friezen en arabo fries en er zit een klijn pension stalletje bij we hebben ook een arabo fries henst en daar zit tog iets meet beweging in ik vind dat friezen iets te lomp geboud zijn en ik vind friezen wel leuk want ze hebben meestal wel een goed karakter.
en daar kan de arabo wat van op pakken ik hou van dressuur en een arabo kan tog wat mooier galoperen dan een fries en ik kan soms wel een een sprongetje pakken als ik dat wil want ik kan niet met de friezen van ons springen
gr arabo. Friezen fan