Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
El_Landa schreef:Zo! Adelinde gaat echt goed zeg!Ik zie alleen maar overwinningen voorbij komen van haar..
Maar is er ook een lijst met het totale aantal punten ofzo van de wereldbekerwedstrijden? ben er namelijk wel benieuwd naar op welke plek ze nu staat..
Relaxed schreef:Ik vind hem in het echt meestal mooier, op de foto lijkt ie zo ielig soms.. Het is juist een lekker groot paard!
Relaxed schreef:http://events.scg-nl.nl/2008-2009/world ... essage.htm
Hij heeft er 1 meer gereden dan Adelinde dus..
ellen_vg schreef:Paard had een verwonding in de mond en is daarom gediskwalificeerd.
ellen_vg schreef:Anky vond ik trouwens niet zo best. Ze reed een 'gerecycleerde' kür en galoppeerde op de drafmuziek en draafde op de galopmuziek. Was eigenlijk niet echt interessant om naar te kijken. We zijn beter gewoon van haar
Urielle schreef:Wij zaten ons af te vragen op de tribune of Anky niet fout was gereden in haar kur, want de muziek klopte niet meer naar ons idee. Painted Black werd wel een stuk beter voorgesteld dan gisteren toen hij erg narrig was en ondanks de vraagtekens bij het verloop van de kur was het rijden in orde.
Citaat:Anky vond ik trouwens niet zo best. Ze reed een 'gerecycleerde' kür en galoppeerde op de drafmuziek en draafde op de galopmuziek. Was eigenlijk niet echt interessant om naar te kijken. We zijn beter gewoon van haar
Citaat:en wat anky betreft; ik zat echt te kijken zo van daar klopt echt geen snars van
en als je dan toch al improviseert, doe dan wel de juiste dingen op de juiste muziek