Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nouvel schreef:en nog meer losgebroken paarden...
wat een stress en risico's veroorzaakt dit toch!
Ik begrijp niet dat eigenaren niet beter opletten, het gebeurt zo vaak de laatste tijd!
geerke schreef:wat vreselijk...gelukkig heeft die ene niet geleden....ik hoop dat de rest snel gevonden word,zonder ongelukken....het lijkt mij dat je een paard niet zo snel over het hoofd ziet...maar ja...als het een bosrijke omgeving is...?

(grapje
) Lara_Silver schreef:Pellie schreef:wanneer leren mensen nu eens op te houden met voorondestellingen? nouvel?
stinkmodder situatie levert het op, hoop dat ze snel gevonden worden en weinig schade hebben veroorzaakt of gekregen hebben!
Zie jij dan ergens een veronderstelling of speculatie in de post van Nouvel? Ik in ieder geval niet.Ze heeft gelijk, als eigenaar zorg je toch in godsnaam ervoor dat je hekwerk in orde is.
Dan komen dit soort vervelende situaties niet meer voor! Maar hopen dat ze die arme beesten vinden.

Lara_Silver schreef:Pellie schreef:wanneer leren mensen nu eens op te houden met voorondestellingen? nouvel?
stinkmodder situatie levert het op, hoop dat ze snel gevonden worden en weinig schade hebben veroorzaakt of gekregen hebben!
Zie jij dan ergens een veronderstelling of speculatie in de post van Nouvel? Ik in ieder geval niet.Ze heeft gelijk, als eigenaar zorg je toch in godsnaam ervoor dat je hekwerk in orde is.
Dan komen dit soort vervelende situaties niet meer voor! Maar hopen dat ze die arme beesten vinden.
@Viper03: dat een paard losbreekt gebeurd echt niet zo snel hoor, niet als ze hebben geleerd dat een hekwerk ook daadwerkelijk een grens betekend en al helemaal niet als dit in orde is. Is dat laatste niet het geval dan gebeuren dergelijke situaties. De kans dat een paard uit een wei ontsnapt die in orde is, is echt veel kleiner dan uit een kapotte wei.
Bij ons is het ook gebeurd, net 1 dag nadat ik had opgemerkt dat aan de wegkant een plank kapot was. Het zou 2 dagen later gemaakt worden, en ja hoor na 1 dag was het toenmalige hengstje al uitgebroken. Dat was ook enorm stom van ons! Ik ben gewoon van mening dat je als eigenaar ervoor hoort te zorgen dat je hekwerken in orde zijn, punt.
Hoe kun je nu 4 paarden over het hoofd zien denk je?? Nou dat kan dus...