Power and Paint: kreupel of helemaal niet betaald

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jasmijn76

Re: Power and Paint: kreupel of helemaal niet betaald

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 16:54

..en we pakken de popcorn er weer bij! Haha! ...en laten we het hoe en wat over trainen er nu buiten houden, dat is geheel offtopic en wordt deze topic dadelijk ook weer gesloten en kan ik weer mn popcorn niet opeten Slapen

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 16:54

Wat een lekker koppie op die foto. Vind het zonde van het beest als hij idd een blessure heeft. Vind het trouwens wel weer een vaag verhaal Ach gut Maar we zullen de rest vast wel weer horen!

Charlottte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 16:55

-
Laatst bijgewerkt door Charlottte op 24-09-24 20:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 16:55

Enorm sneu voor pony en meisje. Hoewel het voor Power niet zo erg is om zijn pensioen te krijgen, hij is ook de jongste niet meer en heeft zijn prestaties toch al gehaald.

Wat blijft het toch een plaatje om naar te kijken! Lovers

xMarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 16:56

wat erg, voor de Fam. Fokker en dan vooral voor Rachell!
ja ik hoorde de laatste tijd al helemaal niet zoveel van Power maar dit had ik ook niet verwacht..

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 16:56

Hij mag wel bij mij staan hoor Huilen van het lachen

Arm peerd!

xMarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 16:57

ik heb het hele stuk in de Paardenkrant ook gelezen, en vond het wel een beetje frapant allemaal..

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:00

Jasmijn76 schreef:
..en we pakken de popcorn er weer bij! Haha! ...en laten we het hoe en wat over trainen er nu buiten houden, dat is geheel offtopic en wordt deze topic dadelijk ook weer gesloten en kan ik weer mn popcorn niet opeten Slapen

Ja Ik trek ook net een zak Trollendrop open...

Caesar

Het lijkt me heel sterk dat als P&P betaald zou zijn, de fam. Pasch hem ophaalt omdat hij kreupel is op steil en sprong. Dan is hij verkocht en zou de pony toch nooit die kant terugkomen als hij afgekeurd is. Logischerwijs denk ik dus dat de pony niet betaald is, nu kreupel is en de Fam. Pasch hem heeft opgehaald om eventueel gesleur met het dier te beperken.

Hoop voor de verteller van de waarheid dat P&P het iig goed gaat krijgen, heeft hij wel verdiend.

spicegirl

@cleo -misselijk?? sorry hoor, maar dit is een pony van minimaal 5 of zelfs wel 6 cijfers.als je zoiets als speeltje voor je dochter kan kopen, die er notabene geeneens op mocht rijden, heb je genoeg!!dan ben je geen harde werker,want met hard werken word je niet rijk.ik kan dat weten, en vele met mij... wel door een hoge functie in het zaken/bankwezen(maar wss een eigen bedrijf), maar dan bedoel jij iets anders als hard werken dan ik!
en tuurlijk verliest ie wat( voor hem dan) geld,maar hij gaat er absoluut nog niet van naar een voedselbank.dus heb ik financieel gezien geen medelij.dat mag toch?

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:01

Vraag me af wat het echte verhaal is. De een zegt dit en de ander zegt dat.

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:01

..mmm...maar het lijkt me ook niet dat je een paard van een ander van stal kan halen..mits er niet betaald is!...aan de andere kant is het denk ik ook zo, dat als je paard gekeurd is(en laten we er van uitgaan dat dat goed is gebeurd)...dat je een jaar naar de verkoop(begin 2007 gekeurd, juni 2008 afgekeurd), terug kan komen op je koop??..of wel???..en laat je daarvoor je eigen pony in bewaring stellen???...mmmmm..vaag verhaal

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:03

De pony is in Duitsland bij Pasch. Idd kan je geen pony van een ander zomaar van stal bij iemand halen.

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:03

Caesar schreef:
Het lijkt me heel sterk dat als P&P betaald zou zijn, de fam. Pasch hem ophaalt omdat hij kreupel is op steil en sprong. Dan is hij verkocht en zou de pony toch nooit die kant terugkomen als hij afgekeurd is. Logischerwijs denk ik dus dat de pony niet betaald is, nu kreupel is en de Fam. Pasch hem heeft opgehaald om eventueel gesleur met het dier te beperken.

Hoop voor de verteller van de waarheid dat P&P het iig goed gaat krijgen, heeft hij wel verdiend.

mmm..ik denk hetzelfde

love_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:04

meteen weer gezanik over deze pony en de manier van trainen en de financieen! Laat dat aub achterwegen anders wordt dit topic gesloten!!!
ik ben benieuwd heb alle berichten al gevolgt maar de paarden krant nog niet gelezn

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:05

hmm vaag verhaal weer,
is het nou zo dat de Fam. Fokker beweerd dat de pony opeens een chronische blessure blijkt te hebben en dat daar de rechtzaak over gaat.
en dat de Fam. Pasch beweert dat de pony niet een blessure heeft, maar uberhaubt nooit betaald is, en dat daar de rechtzaak over gaat?

of snap ik t nu verkeerd?

beebie75

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:06

wow...wat een verhaal!
Maar jeetje, een gedane betaling is toch zo aangetoond? Dat zal namelijk niet een schamel bedragje zijn ala de paardenmarkt.... Clown
En als de fam. Fokker dat aan kan tonen is het probleem toch snel opgelost?

Ik hoop niet dat Power voorgoed voor de sport verloren is zeg...wat zonde van dat dier...

Charlottte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:07

Ik denk dat de familie Fokker heel erg zwak staat, tenminste als hij inderdaad niet (geheel ) is betaald

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:08

beebie75 schreef:
Ik hoop niet dat Power voorgoed voor de sport verloren is zeg...wat zonde van dat dier...

Volgens het artikel is het een hopeloos vooruitzicht. Bij opbouwen ging het al mis.

Charlottte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:10

Misschien is dat maar goed ook, een paard kan niet eeuwig doorgaan, ooit houdt het op

Zabbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:11

wat ik zo vreemd vind, als je een pony van dit kaliber, waar een bepaald prijskaartje aan hangt, verkoopt, wil je toch eerst geld zien alvorens je de pony levert ??? En zo niet, waarom hebben ze dan niet eerder aan de bel getrokken dat ie niet betaald is ?

Vaag verhaal, ben benieuwd wat hieruit gaat komen.

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:12

Ik zal wel weer wat missen hoor, maar de normale gang van zaken is toch: keuren, betalen, meenemen?
Waarom hebben ze die pony uberhaupt meegekregen dan als ie niet betaald zou zijn?

Charaz

Wat een vreemd verhaal, maar misschien komt power and paint dan wel beschikbaar voor de fokkerij en dat zou ik toch wel heel graag willen.

Elbrich

Re: Power and Paint: kreupel of gewoon niet betaald

Steefjevos schreef:
Inderdaad, je kunt op meerdere manieren tegen de zaak aankijken.

Het is een prachtig dier, misschien kunnen ze hem nog als dekhengst gaan gebruiken. Natuurlijk niet als de blessure echt zodanig is dat hij niets meer kan, maar tsja..zonde om zo'n mooie pony te laten gaan zonder een paar kinderen van hem op de wereld te hebben, niet toch?

Ben ik het helemaal mee eens! Maar is hij dan nooit in de dekkerij geweest?

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:13

spicegirl schreef:
@cleo -misselijk?? sorry hoor, maar dit is een pony van minimaal 5 of zelfs wel 6 cijfers.als je zoiets als speeltje voor je dochter kan kopen, die er notabene geeneens op mocht rijden, heb je genoeg!!dan ben je geen harde werker,want met hard werken word je niet rijk.ik kan dat weten, en vele met mij... wel door een hoge functie in het zaken/bankwezen(maar wss een eigen bedrijf), maar dan bedoel jij iets anders als hard werken dan ik!
en tuurlijk verliest ie wat( voor hem dan) geld,maar hij gaat er absoluut nog niet van naar een voedselbank.dus heb ik financieel gezien geen medelij.dat mag toch?

Wat een zure reactie zeg.
De meeste mensen die rijk zijn hebben daar heel hard voor gewerkt. Niet alleen fysiek hard werken is zwaar.

Hoop dat ze waarheid boven tafel komt en de schuldige partij aangepakt kan worden.