Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jasmijn76 schreef:..en we pakken de popcorn er weer bij!...en laten we het hoe en wat over trainen er nu buiten houden, dat is geheel offtopic en wordt deze topic dadelijk ook weer gesloten en kan ik weer mn popcorn niet opeten
Caesar schreef:Het lijkt me heel sterk dat als P&P betaald zou zijn, de fam. Pasch hem ophaalt omdat hij kreupel is op steil en sprong. Dan is hij verkocht en zou de pony toch nooit die kant terugkomen als hij afgekeurd is. Logischerwijs denk ik dus dat de pony niet betaald is, nu kreupel is en de Fam. Pasch hem heeft opgehaald om eventueel gesleur met het dier te beperken.
Hoop voor de verteller van de waarheid dat P&P het iig goed gaat krijgen, heeft hij wel verdiend.
beebie75 schreef:Ik hoop niet dat Power voorgoed voor de sport verloren is zeg...wat zonde van dat dier...
Steefjevos schreef:Inderdaad, je kunt op meerdere manieren tegen de zaak aankijken.
Het is een prachtig dier, misschien kunnen ze hem nog als dekhengst gaan gebruiken. Natuurlijk niet als de blessure echt zodanig is dat hij niets meer kan, maar tsja..zonde om zo'n mooie pony te laten gaan zonder een paar kinderen van hem op de wereld te hebben, niet toch?
spicegirl schreef:@cleo -misselijk?? sorry hoor, maar dit is een pony van minimaal 5 of zelfs wel 6 cijfers.als je zoiets als speeltje voor je dochter kan kopen, die er notabene geeneens op mocht rijden, heb je genoeg!!dan ben je geen harde werker,want met hard werken word je niet rijk.ik kan dat weten, en vele met mij... wel door een hoge functie in het zaken/bankwezen(maar wss een eigen bedrijf), maar dan bedoel jij iets anders als hard werken dan ik!
en tuurlijk verliest ie wat( voor hem dan) geld,maar hij gaat er absoluut nog niet van naar een voedselbank.dus heb ik financieel gezien geen medelij.dat mag toch?