Gratis vaccinatie voor afgedankte paarden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Neverhere

Re: Gratis vaccinatie voor afgedankte paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 11:10

Ieder zijn eigen idee over inenten, dat staat ieder vrij.
Helaas weten DA níet wat er inzit. Heb het aan een aantal gevraagd. Zij krijgen hun info van de farmaceut: bij die ziekte moet je dat middel gebruiken. Ze hebben niet eens tíjd om te kijken wat er inzit en het is ook niet nodig want het wordt ze kant en klaar voorgeschoteld. Ik neem ze ook niets kwalijk daar gaat het niet om.

Ik weet dat er risico's zijn maar dat heeft leven.
Uitbraken van ziektes heeft niets te maken met wel of niet enten. Het hoort bij de werking van de natuur. Hoe bitter ook, dat is hoe het werkt. Er komen nu eenmaal niet voor niets ziektes voor. De sterkste overleefd.
Kijk maar eens naar de statistieken b.v. van het beginnen te enten van mensen tegen allerlei ziektes en de terugloop van ziektes. Je ziet dat de ziektes al teruglopen ruim voordat er geënt werd. Vervolgens roept de farmaceut dat het aan hén te danken is maar dat is onjuist.

Zoals ik al eerder schreef is er veel onderzoek te doen waar je je huiskamer niet eens voor uit hoeft, ik wou dat meer mensen daar gebruik van zouden maken.
Neem nou bv. het conserveringsmiddel in entstoffen. Dat is in de meeste gevallen (ook bij menselijk entstoffen) kwik!
Kwik is zo ongeveer het meest schadelijke element op aarde. Dat wil je echt niet in je lijf hebben of in het lijf van je dieren. Zonder hulp gaat het er nooit meer uit en het blijft zijn vernietigende werk doen.

Ach, ik zou zeggen, onderzoek zelf eens wat en laat je verbazen.

@Nicole, nee ik zou mezelf niet laten enten als ik naar een ander land ga. Ik heb geen kinderen maar als ik ze had werden ook die niet geënt.
Denk niet dat ik niets zal ondernemen tegen ziektes, maar ik laat niets enten.