Pfff...
Zamora: denk dat jij de goeie voor je hebt

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Zamora schreef:@chantalsmook: Nee het paard wat ik bedoel is zover ik weeet de enige Rocky die mee is geweest op shows e.d. en dan hoeft hij helemaal niet te worden bereden. Gewoon tentoonstellen in een stand e.d.Zou in januari 3 jaar zijn geworden, en over de waarde klopt ook niet. Achternaam begint ook met een D en stond toen ook in omgeving utrecht. En hun site is al tijdje wegens omstandigheden uit de lucht.
paars schreef:Tijd voor een Salomons oordeel?
iepsel schreef:Arm dier??? Ik vraag me toch echt af waarom het dier hier de dupe is? Geloof mij maar dat het dier alles krijgt wat het nodig heeft, anders kan dit weer worden gebruikt om de man voor het gerecht te slepen!
En het dier heeft echt geen weet van twee mensen die om hem vechten in de rechtzaal hoor.
Wel ben ik van mening dat deze mensen maar eens terug moeten kijken, ooit hielden ze van elkaar. Waar ging het mis, en waarom elkaar nu het leven zuur maken. Jammer.
Zamora schreef:ik zeg wel het lijkt er allemaal op te wijzen, definitief kan ik het niet weten
anneliesdj schreef:Sneu verhaal, hij heeft betaald, zij verzorgd en gereden.
Enige oplossing is denk ik dat hij wordt verkocht en ze beiden de helft krijgen of dat de een de ander uitkoopt.
Op deze manier is het paard er de dupe van.
storrum schreef:paars schreef:Idd, door midden snijden dat dier, hij de voorkant, zij de achterkant.Tijd voor een Salomons oordeel?
(of andersom)
paars schreef:storrum schreef:Idd, door midden snijden dat dier, hij de voorkant, zij de achterkant.
(of andersom)
nou.... zo is dat niet letterlijk bedoeld, da's wel erg rigoreus.
griebels schreef:Had wel een foto van de oh zo zeldzame hengst verwacht
Shanna schreef:griebels schreef:Had wel een foto van de oh zo zeldzame hengst verwacht
Haha hetzelfde hier, hij klinkt wel leuk in elk geval en is het blijkbaar waard om om te ruzieën