Ik ben het dus wel met die medewerker eens

Echt een goed voorbeeld van geld door het raam gooien

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zebra_zorro schreef:Best een leuk onderzoekje. De opzet lijkt me alleen wat simpel. Natuurlijk weten we allang dat een kuddedier afhankelijk is van het herkennen van vreemde of groeps-eigen soortgenoten. Bij sommige dieren (bv sommige primaten en walvissen) is zelfs een soort van "taal" vastgesteld, waarbij verschillende klanken ook verschillende zaken kunnen betekenen. Bijvoorbeeld een aap die "zegt": "Pas op daar loopt een luipaard", of juist: "Pas op daar vliegt een kroonarend...." Ik kan me zo voorstellen dat dat voor paarden ook tot op zekere hoogte geldt. Ik denk iig dat er zeker verschillende soorten hinniken (of hinniks?) zijn voor bijvoorbeeld "groeten", of territorium verdedigen, of paniek en dat paarden onderling dat kunnen herkennen. Tijd voor een nieuw wetenschappelijk onderzoek???
pharagirlke schreef:Kortom; die van mij zeggen enkel goeiendag tegen bekende. De rest kan ze gestolen worden.
sigrid1182 schreef:pharagirlke schreef:Kortom; die van mij zeggen enkel goeiendag tegen bekende. De rest kan ze gestolen worden.
wat een ongemanierde bokken...
![]()
![]()
![]()
Rascha schreef:Mijn paard herkend ook mijn beide auto's als ik kom aanrijden...
Het maakt niet uit waar hij mee bezig is of met welke van de 2 auto's ik kom...