Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Manon2 schreef:Jeanine84 schreef:Wie weet neemt Zurich zijn plek ooit over in de sport
Als hij zo blijft stoppen, dat gaat het hem dat niet lukken..
Ik vond hem de laatste paar keer ook minder springen zoals Besita ook al zegt. En daarbij moet ik ook zeggen dat ik nog geen een Berlin heb gezien waar ik van dacht WOW
malloesje schreef:Hij leek bij de hengstenshow heel getrict, heb hem via filmloop in Hengelo gezien en viel me ook tegen. Voor mij zeker geen topper
Joolien schreef:malloesje schreef:Hij leek bij de hengstenshow heel getrict, heb hem via filmloop in Hengelo gezien en viel me ook tegen. Voor mij zeker geen topper
Heb je het over Berlin?
malloesje schreef:Heel erg jammer, maar had het ergens wel verwacht. Tis geen verrassing laat ik het zo zeggen.
Hij schijnt niet helemaal gezond te zijn. Heb afgelopen zomer al gehoord dat ze met beslag nog eea hebben geprobeerd. Ik denk dus dat dat de ware reden is dat Berlin wordt teruggetrokken uit de sport.
scoxxx schreef:malloesje schreef:Heel erg jammer, maar had het ergens wel verwacht. Tis geen verrassing laat ik het zo zeggen.
Hij schijnt niet helemaal gezond te zijn. Heb afgelopen zomer al gehoord dat ze met beslag nog eea hebben geprobeerd. Ik denk dus dat dat de ware reden is dat Berlin wordt teruggetrokken uit de sport.
Inderdaad, ik krijg altijd argwaan bij dit soort berichten. Zo ken ik nog een aantal toppers met hoefproblemen (beenproblemen) die om "vage" redenen uit de sport zijn gehaald.
Typisch dat je met zo'n dier toch gaat fokken: hoef- en beenproblemen zijn deels erfelijk.
Uppojono schreef:Ooh wat zonde voor de sport. Maar als het niet te combineren is met het dekken, dan is dit een logische keuze. Deze hengst heeft zich toch al bewezen..