Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

_Undercover schreef:Vervelend, als ze een cap had gedragen was de schade iets minder erg geweest, hopelijk komt ze er snel boven op..
Beaux schreef:Silence schreef:Dat moet flink aangekomen zijn.
Ik hoop dat ze hiervan heeft geleerd.
Wat denk je zelf? Na een open schedelbreuk?
LMAO... LoveLeandro schreef:_Undercover schreef:Vervelend, als ze een cap had gedragen was de schade iets minder erg geweest, hopelijk komt ze er snel boven op..
Dat hoop je.. en denk je.. je weet het nooit zeker...
je kan ook zonder open schedelbreuk in coma raken of overlijden...
en ja, ik weet het, mijn broer is overleden aan een ongeluk met de brommer, hij had een helm op. de andere betrokkenen hadden geen helm, en die overleefden het zonder problemen. dus een cap of helm doet niet altijd wat je wilt.

bienvenida schreef:in duitsland rijdt bijna niemand met een cap op.maar ondanks dat is het toch heel naar dat dit gebeurd is.hopelijk komt het allemaal goed!!
niet mis!petraaken schreef:Mensen speculeren over hoe dom of slim het over alleen op stap gaan met een hengst op buitenrit of wel of geen cap dragen heeft geen zin. Een ongeluk zit echt vaak in een heel klein hoekje en soms hou je de zwaarste letsels over aan de meest op het eerst gezicht lijkende simpele ongelukjes. De hengst kan domweg gestruikeld zijn waardoor zijn amazone viel en ongelukkig neerkwam.