Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Liezel1 schreef:Bizzybijtje schreef:Is Totilas nog maar 6? Wow!! Knap hoor
![]()
Vind het echt een prachtig paard
nee, 8 , staat in het bericht.

Rana schreef:je heb oook kinderen die hoog-begaafd zijn die doe op hun 13e 2e klas Gymnasium......
Dat heet talent
. Sjoert schreef:Heb gisteren mogen kijken naar Sisther.
Was een goed leermoment voor haar.
Ging in alle rust waarbij je ook daadwerkelijk zag dat Edward constant probeerde het heette weg te laten vloeien.

Rana schreef:je heb oook kinderen die hoog-begaafd zijn die doe op hun 13e 2e klas Gymnasium......
Dat heet talent
hilden1971 schreef:Dit slaat nergens op natuurlijk wat je hier beweerd. Gribaldi is gewoon een idioot, en het zou me niets verbazen dat Totilas dit toch echt door vaders genen doorkrijgt. Heb Lingh onder Edward ook nooit zo idioot zien doen hoor. Kijk liever eerst eens naar de bloedopbouw alvorens te oordelen.
Bibah schreef:Rana schreef:je heb oook kinderen die hoog-begaafd zijn die doe op hun 13e 2e klas Gymnasium......
Dat heet talent
2e klas gymnasium op je 13e jaar is lichamelijk niet bepaald zwaar![]()
dit kan je totaal niet met elkaar vergelijken

Beest heeft talent en Ed ook prima combi Devato schreef:Ik weet echt niet wat ik hiervan moet denken... Ik vind zijn voorbeen eigenlijk té.
Ik vond de hele proef gister eerlijk gezegd niet geweldig, sommige overgangen waren zéér gespannen (bijv. passage-galop), de wissels waren scheef, en de stap was naar mijn mening helemaal niet goed maar ontzettend gespannen en zonder aanleuning. En is het niemand anders opgevallen dat hij zich vreselijk opkrulde bij het halthouden?
CarolineP schreef:Maar sociaal/emotioneel wel!
! Ik heb het (voor zover ik weet) sociaal/emotioneel niet erg zwaar
.
. En een hele goede prestatie, lijkt me zo met Tortilas! Frannik schreef:Devato schreef:Ik weet echt niet wat ik hiervan moet denken... Ik vind zijn voorbeen eigenlijk té.
Ik vond de hele proef gister eerlijk gezegd niet geweldig, sommige overgangen waren zéér gespannen (bijv. passage-galop), de wissels waren scheef, en de stap was naar mijn mening helemaal niet goed maar ontzettend gespannen en zonder aanleuning. En is het niemand anders opgevallen dat hij zich vreselijk opkrulde bij het halthouden?
paardje is 8 jaar!
maar goed, ik snap je opmerkingen wel.. Maar het beest heeft zoveel kwaliteit, ongelofelijk