Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Cisss schreef:En wat denk je van Adelinde, die het ook super aan het doen is, werd die ook niet door Sjef getraind?
. snater schreef:Wat presteerde Adelinde vóór ze door Sjef getraind werd?
Het antwoord mag je zelf geven, lindake.
snater schreef:Johan heeft vast goed werk geleverd bij A&P, maar ik vind het vele malen indrukwekkender hoe een fijne combinatie zich in no-time weet op te werken tot het niveau waar Adelinde en Parzival nu toe behoren. En dat is hoog, heel hoog!
MirK schreef:Het gaat nu toch niet over alle instructeurs die Adelinde heeft gehad? Van mij mogen ze allemaal een lintje hoor, daar niet van.
Maar het team heeft met Sjef aan het "roer" toch mooie resultaten?
. Citaat:Ik vind het overigens een teleurstelling dat mijn partner Sjef niet is genomineerd voor Coach van het Jaar. Hij heeft net zo veel medailles gehaald als ik, want hij was ook nog eens coach van het dressuurteam.
sarabande schreef:De Duitsers en oude jurygarde vindt dat Sjef een reprimande moet krijgen voor zijn optreden in Hong Kong en zijn vrouw vindt dat hij een ere prijs moet krijgen.
Sja, wie zou er gelijk hebben, ........pakt de popcorn.

Pipo schreef:sarabande schreef:De Duitsers en oude jurygarde vindt dat Sjef een reprimande moet krijgen voor zijn optreden in Hong Kong en zijn vrouw vindt dat hij een ere prijs moet krijgen.
Sja, wie zou er gelijk hebben, ........pakt de popcorn.
Tussen gelijk hebben en gelijk krijgen zit nog een wereld van verschil.
Gelijk krijgen doet zijn vrouw............gelijk hebben is waarschijnlijk dat andere gedeelte
En Sjef, hij is zender van vele berichten, maar hij zou eens wat beter moeten nadenken wat de ontvanger van de berichten vindt of hoe het overkomt bij de ontvanger.