Anky: "Sommige ruiters durven niet meer te klagen"

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cisss

Re: Anky: "Sommige ruiters durven niet meer te klagen"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 20:05

Ik vind het terecht dat Anky het teleurstellend vind dat Sjef niet genomineerd is. Sjef heeft al heel wat bereikt als trainer, door zelfs een keer Duitsland te verslaan. En zonder Sjef had Anky waarschijnlijk nooit drie keer goud gewonnen. En wat denk je van Adelinde, die het ook super aan het doen is, werd die ook niet door Sjef getraind? Ja, ik vond een nominatie echt wel op z'n plaats.

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 21:19

Cisss schreef:
En wat denk je van Adelinde, die het ook super aan het doen is, werd die ook niet door Sjef getraind?

Maar wie heeft die combinatie begeleid voordat Sjef het stokje overnam?
Antwoord: Johan Hamminga!

Zijn positieve imbreng bij de combinatie 'Parzival en Adelinde' mag volgens mij ook niet vergeten worden Lachen.

snater

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 21:23

Wat presteerde Adelinde vóór ze door Sjef getraind werd?
Het antwoord mag je zelf geven, lindake.

Johan heeft vast goed werk geleverd bij A&P, maar ik vind het vele malen indrukwekkender hoe een fijne combinatie zich in no-time weet op te werken tot het niveau waar Adelinde en Parzival nu toe behoren. En dat is hoog, heel hoog!

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 21:51

snater schreef:
Wat presteerde Adelinde vóór ze door Sjef getraind werd?
Het antwoord mag je zelf geven, lindake.

Ze heeft onder begeleiding van Johan het Grand prix niveau bereikt... Wat ik al een prestatie op zich vind... En ook in de tijd dat ze nog getraind werd door Johan presteerde ze al opvallend goed en zag je dat de combinatie nog heel veel potentie had (en nu nog altijd heeft).

snater schreef:
Johan heeft vast goed werk geleverd bij A&P, maar ik vind het vele malen indrukwekkender hoe een fijne combinatie zich in no-time weet op te werken tot het niveau waar Adelinde en Parzival nu toe behoren. En dat is hoog, heel hoog!

Ze is nu onder begeleiding van Sjef een van de sterkste ruiters geworden van de wereld... inderdaad...
Maar Johan heeft de basis gelegd en een goede basis is het begin van alle succes.

MirK

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 22:08

Het gaat nu toch niet over alle instructeurs die Adelinde heeft gehad? Van mij mogen ze allemaal een lintje hoor, daar niet van.
Maar het team heeft met Sjef aan het "roer" toch mooie resultaten?

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 22:09

MirK schreef:
Het gaat nu toch niet over alle instructeurs die Adelinde heeft gehad? Van mij mogen ze allemaal een lintje hoor, daar niet van.
Maar het team heeft met Sjef aan het "roer" toch mooie resultaten?

Dat spreek ik toch niet tegen Haha!.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 22:10

De Duitsers en oude jurygarde vindt dat Sjef een reprimande moet krijgen voor zijn optreden in Hong Kong en zijn vrouw vindt dat hij een ere prijs moet krijgen.

Sja, wie zou er gelijk hebben, ........pakt de popcorn.

Hermelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 22:34

Citaat:
Ik vind het overigens een teleurstelling dat mijn partner Sjef niet is genomineerd voor Coach van het Jaar. Hij heeft net zo veel medailles gehaald als ik, want hij was ook nog eens coach van het dressuurteam.

O jee, dadelijk moeten er nog wat sportjournalisten aftreden Knipoog

supertammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 22:56

Mooie uitspraak sarabande!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 00:16

sarabande schreef:
De Duitsers en oude jurygarde vindt dat Sjef een reprimande moet krijgen voor zijn optreden in Hong Kong en zijn vrouw vindt dat hij een ere prijs moet krijgen.

Tussen gelijk hebben en gelijk krijgen zit nog een wereld van verschil.
Gelijk krijgen doet zijn vrouw............gelijk hebben is waarschijnlijk dat andere gedeelte Knipoog

En Sjef, hij is zender van vele berichten, maar hij zou eens wat beter moeten nadenken wat de ontvanger van de berichten vindt of hoe het overkomt bij de ontvanger.

enree

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 11:46

Gelukkig voor Anky en andere toppers zitten er bij hun meer juryleden. In de basis maar eentje en of dat nou zo eerlijk gaat, ik weet wel zeker van niet!!!

snater

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 16:33

Pipo schreef:
sarabande schreef:

Tussen gelijk hebben en gelijk krijgen zit nog een wereld van verschil.
Gelijk krijgen doet zijn vrouw............gelijk hebben is waarschijnlijk dat andere gedeelte Knipoog

En Sjef, hij is zender van vele berichten, maar hij zou eens wat beter moeten nadenken wat de ontvanger van de berichten vindt of hoe het overkomt bij de ontvanger.

Je maakt in je laatste zin gebruik van een buizenpostmetafoor, alsof de betekenis van een boodschap alleen bestaat uit wat de zender bedoelt. Maar zo simpel is het niet. Ook de ontvanger draagt een belangrijke steen bij aan de betekenis.
Wat betreft het gelijk hebben en krijgen: Anky krijgt juist geen gelijk. Haar man is namelijk niet genomineerd en zal dus ook zeker niet worden benoemd tot Coach van het jaar, terwijl zij dat graag gezien zou hebben. Volgens mij zou hij weinig kans hebben gemaakt als hij al genomineerd was, maar dat terzijde.
enree: tja, dat is weer een heel andere discussie.