Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Montignac schreef:Dat is jammer...maar nogmaals ik ken van beiden kanten het verhaal niet.

BlackDevils schreef:Zo krijgt de KNHS steeds meer trekjes van het communisme en maffiozi.
Sjonniej schreef:BlackDevils schreef:Zo krijgt de KNHS steeds meer trekjes van het communisme en maffiozi.
Ik denk eerder dat het recht van de grootste mond/meeste centen/mensen waar ze het meest tegenop kijken hier geldt.
Sjonniej schreef:BlackDevils schreef:Zo krijgt de KNHS steeds meer trekjes van het communisme en maffiozi.
Ik denk eerder dat het recht van de grootste mond/meeste centen/mensen waar ze het meest tegenop kijken hier geldt.

Elske_D schreef:Idd, communisme is een ander principe
En je kunt veel van de KNHS zeggen, maar op maffiapraktijken zijn ze nog niet te betrappen geweest, eerder op bureaucratische rompslomp, onlogische redenaties en naar het schijnt wat vriendjespolitiek
Echwel schreef:Pistolen Paultje was meer gericht op organisatie Beekbergen
Sjonniej schreef:Ben ik helemaal met je eens. Het is een verschrikkelijk log besturingssysteem voor een relatief kleine groep menners. Wanneer de mensen die op sleutelposten zitten niet transparant zijn is het moelijk werkbaar.BD; In principe is het systeem van de KNHS niet zo verkeerd op gesteld hoor. Alleen is het jammer dat het altijd dezelfde mensen zijn die in de commissies zitten die over dit soort dingen beslissen. Om dan nog maar te zwijgen over het feit dat er ook mensen zijn die in 3-4 commissies zitten en uiteindelijk alles beslissen. Het idee is goed via al die districten, platforms, etc., de uitwerking zou wat beter kunnen. Alhoewel iedere menner weer mogelijkheden heeft om in het districtsbestuur te komen, waardoor je dus invloed zou kunnen hebben. Dat er maar weinig animo is voor deze functies (en om nog maar de zwijgen over de verschrikkelijk lage opkomst op vergaderingen), lijkt het alsof de gewone menner geen invloed kan uitoefenen.

Sjonniej schreef:Het is jammer dat het systeem niet goed werkt, maar het systeem an sich is volgens mij best oke.
Sjonniej schreef:Tijd dat West de anderen eens gaat vertellen hoe het moet