Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
keat schreef:ja dat klopt. voor elegant heb ik gebeld etc.... ik weet alleen niet meer waarom dat niet door is gegaan.galant en nickson vind ik iets te veel naar het tuigtype neigen, .
keat schreef:ik heb ook met upperville gefokt maar dan wel op een goed in het type staande gelder. en ik heb ook naar bloedpercentage gekeken. ik vind dat dat weer ingevoerd zou moeten worden als dat kan
keat schreef:bij de jouwe zit idd ook flink wat vreemd bloed natasja.
keat schreef:dat bedoel ik dus, die discussie over amor bloed zal voort blijven bestaan. ik heb zelf de lijn van witmar alazan nog niet eens goed bekeken. niet op paardenfokken iig. zo zie je dus maar weer. witmar alazan is volgens mij niet eens zo veel gebruikt. ik zie eigenlijk bijna nooit mensen die er een nakomeling van hebben. heb 1 keer iemand gesproken erover. verder heb ik ook nog nooit een foto van hem kunnen vinden. met hem is het een beetje net zoals met upperville gegaan. hij heeft een aantal merrie's gedekt en is daarna verkocht naar het buitenland. al hoop ik dat we van upperville wel nog wat horen. ondanks dat het een gelder met vreemd bloed is, is het echt een gaaf beest!